۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۷۱۲۰۶۱

نشست صمیمی رئیس مرکز خدمات با جامعه نخبگانی حوزه علمیه اصفهان

نشست صمیمی رئیس مرکز خدمات با جامعه نخبگانی حوزه علمیه اصفهان
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با جامعه نخبگانی حوزه علمیه استان اصفهان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست صمیمی حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با جامعه نخبگانی حوزه علمیه استان برگزار شد.

در این جلسه بیش از صد نفر از اساتید سطوح عالی و محصلین برتر حوزه علمیه استان و همچنین مسئولان و معاونان مراکز مدیریت حوزه علمیه برادران و خواهران و جامعه المصطفی العالمیه استان و مدیرکل حوزه ریاست و سرپرست دفتر حمایت از جامعه نخبگانی مرکز خدمات کشور حضور داشتند.

در ابتدای جلسه، حجت الاسلام جلالی معاون پژوهشی مرکز مدیریت و عضو کمیسیون حمایت از جامعه نخبگانی حوزه علمیه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جهت شناسایی استعدادهای برتر و تأسیس کانون علمی فرهنگی استعدادهای برتر ارائه و به مشکلات و موانع پیشروی طلاب و نخبگان و راهکارهای تعامل و هم‌افزایی بیشتر بین دو مرکز اشاره کرد.

در ادامه هشت نفر از اعضای جامعه نخبگانی به نمایندگی از تشکل نخبگانی استان به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های نخبگان پرداختند.

در پایان جلسه، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در سخنانی به پیشینه حوزه علمیه اصفهان و ضرورت حضور فعال روحانیت در عرصه‌های اجتماعی اشاره کرد.

حجت الاسلام میرمحمدی ضمن پاسخگویی به سؤالات نخبگان، بر حمایت قاطع مرکز خدمات از طلاب نخبه تأکید کرد.

وی با اشاره به طرح هدفمندی خدمات، این طرح را یک جراحی در سیستم آموزشی و خدماتی حوزه علمیه برشمرد و تحول و حرکت جدی حوزه علمیه را خواستار شد.

ارسال نظرات