۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۷۱۱۵۲۷
با حضور رئیس مرکز خدمات حوزه؛

سالن ورزشی مجتمع آفتاب ولایت افتتاح شد

سالن ورزشی مجتمع آفتاب ولایت افتتاح شد
در خجسته ایام دهه کرامت، مجموعه سالن ورزشی مجتمع آفتاب ولایت، با حضور رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه و معاونین ستادی افتتاح شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مجموعه ورزشی احداث شده در فضایی به متراژ ۵۰۰ مترمربع در طبقه منفی2 مجتمع آفتاب ولایت مورد بهره برداری قرار گرفت.

این مجموعه شامل دو سالن با کاربری ورزش بدنسازی و کاربری ورزش‌های رزمی (جودو) می باشد.

همچنین برای زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای اخیر حرم مطهر رضوی و تقویت روحیه پهلوانی این دو سالن مزین به نام شهیدان حجج اسلام اصلانی و دارایی نام‌گذاری شد.

گفتنی‌ است، تعداد ۲۰ دستگاه از انواع وسایل بدنسازی هوازی، کششی و قدرتی در سالن ورزشی بدنسازی تجهیز شده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در مراسم افتتاحیه این مجموعه، با اشاره به ضرورت اجرای برنامه های ورزشی برای عموم افراد، خصوصاً طلاب و روحانیون گفت: جامعه ای زنده و با طراوت خواهد بود که سالم و تندرست باشد و به خصوص روحانیت نیز مستثنا از این موضوع نیست.

وی سالن ورزشی احداث شده را الگویی مناسب برای سایر استان‌ها ذکر کرد و از مدیران استانی خواست با کمک خیرین چنین فضایی ایجاد کنند.

سید هاشم حسینی مدیرعامل مجتمع های ولایت نیز در آیین افتتاح سالن ورزشی ابراز کرد: سالن ورزشی که امروز به مزین به نام دوشهید پرافتخار روحانی(شهیدان اصلانی و دارایی) نام‌گذاری شده، پس از درخواست‌های مکرر طلاب و نیازسنجی‌ از جامعه هدف، در این محل تجهیز و به بهره برداری رسیده است.

آقای حسینی از آمادگی برای توسعه این فضا، در صورت استقبال از سوی جامعه مخاطب خبر داد.

شایان ذکر است، این مجموعه با مسیر تردد مجزا از فضای اداری-اقامتی و رفاهی، جهت استفاده عموم طلاب برادر و خواهر با داشتن تمامی خدمات لازم از جمله رختکن، محل استحمام، بوفه و نمازخانه ایجاد شده است.
همچنین آیین نامه و شرایط استفاده طلاب از این سالن متعاقبا و در قالب اطلاعیه به استحضار جامعه مخاطب خواهد رسید.

ارسال نظرات