۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۷۱۳۵۹۳

جلسه دفاعیه علت شناسی و راه های پیشگیری از جرم در اماکن مقدسه برگزار شد

جلسه دفاعیه علت شناسی و راه های پیشگیری از جرم در اماکن مقدسه برگزار شد
خراسان رضوی - جلسه دفاعیه پایان نامه ارشد با موضوع علت شناسی و راه های پیشگیری از جرم در اماکن مقدسه با تاکید بر حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار و با نمره خوب پذیرفته شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، حجت الاسلام گرایلی، داور جلسه دفاعیه ارشد گفت: منظومه ای از موضوعات مرتبط با حرم مطهر و آستان قدس رضوی را حجت الاسلام اصغری جمع آوری کرده اند تا دانشجویان در ضمن فعالیت پایان نامه ای خود در تحقیق و پژوهش در این موضوعات نیز مثمر ثمر بوده و گره گشای معضلات باشند.

وی افزود: موضوعاتی همچون عدالت ترمیمی در جرائم مرتبط  با حرم مطهر، بزه دیده شناسی در حرم مطهر و علت شناسی  و ارتکاب جرم در اماکن مقدسه موضوعات متناسب با  نیاز آستان قدس رضوی است و همچنین دیگر اماکن مقدسه نیز می توانند از آن بهره ببرند.

حجت الاسلام گرایلی گفت: در مجموع چنین به نظر می آید که می توان در آینده این سلسله موضوعاتی را که کنار هم قرار دهیم که هم یک کتاب خوب منتشر شود و هم اینکه یک منبعی برای استفاده در حرم مطهرباشد.

وی افزود: طلبه دانشجو آقای حسین شاه مرادی این پایان نامه را در مقطع ارشد با راهنمایی حجت الاسلام دکتر موسوی فر و مشاوره حجت الاسلام دکتر اصغری ارائه داد که  بنده به عنوان داور در این جلسه حاضر بودم./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات