۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۷۱۳۷۸۱
خانم مطوس:

از ظرفیت حوزه علمیه خواهران برای آموزش مهدویت در ادارات استفاه می‌شود

از ظرفیت حوزه علمیه خواهران برای آموزش مهدویت در ادارات استفاه می‌شود
خوزستان - سرپرست حوزه علمیه خواهران خوزستان گفت: از ظرفیت خواهران دوره دیده مهدویت برای آموزش در ادارات استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، فاطمه مطوس، سرپرست مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان امروز با سید احمد پورفرجی، مسؤول بنیاد مهدویت خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار مسؤول بنیاد مهدویت خوزستان به بیان اهمیت مساله مهدویت و برپایی سه‌شنبه‌های مهدوی پرداخت و اظهار داشت: همه خواهران حوزوی که دوره مهدویت را گذرانده‌اند باید آماده خدمت چهره به چهره در مدارس، خوابگاه‌ها و اماکن عمومی شوند.

در ادامه خانم مطوس با بیان اینکه بحث مهدویت در اولویت نخست حوزه علمیه قرار دارد، عنوان کرد: امام حی و حاضر است و هر شیعه وظیفه دارد که بتواند قدمی بردارد و در این خصوص تکلیف خواهران حوزوی سنگین‌تر است.

وی افزود: همه مدارس علمیه خواهران استان سه‌شنبه‌های مهدوی را برگزار می‌کنند.

سرپرست مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان ادامه داد: در مقابل هجمه‌های دشمن باید قدم‌های پررنگ‌تر و بلندتری را برداشت؛ کار زمانی پررنگ‌تر می‌شود که اصناف و ادارات و سازمان‌های مختلف با استفاده از ظرفیت‌های موجود، برنامه‌های مشترک انجام دهند.

خانم مطوس با بیان اینکه ارتباط میان حوزه علمیه خواهران با بنیاد مهدویت بیش از پیش برقرار شده است؛ تصریح کر: در برنامه ریزی ۱۴۰۱ توصیه شده که مدارس علمیه همه مباحث اعتقادی و اخلاقی خود را به معارف مهدویت گره بزنند.

وی در پایان گفت: از ظرفیت خواهران دوره دیده مهدویت برای آموزش در ادارات استفاده می‌شود. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات