۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۷۱۳۸۷۹
با هدف فرهنگ سازی در راستای فرزندآوری؛

مسابقه «میوه دل» در کاشان برگزار شد

مسابقه «میوه دل» در کاشان برگزار شد
اصفهان – مسابقه ابتکاری «میوه دل» با هدف فرزند آوری از سوی مؤسسه قرآنی حضرت زینب(س) در شهرستان کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان شب گذشته در مراسم جشن سالگرد ازدواج حضرت امیرمومنان(ع) و فاطمه زهرا(س) که در مؤسسه قرآنی حضرت زینب(س) این شهرستان برگزار شد گفت: ازدواج امیرمومنان(ع) و فاطمه زهرا(س) به دست پیامبر اکرم(ص) امری ملکوتی و آسمانی بود.

وی افزود: غدیر قضیه رهبری و زعامت بی چون و چرای امیرمومنان(ع) است و ولایت مطلقه الهیه و مرتضوییه در غدیر محقق شد و مقدمات این زعامت و رهبری و کمال در ازدواج با وجود مبارک حضرت صدیقه طاهره فراهم شده است.

حجت الاسلام بصیرتی گفت: همه ابعاد زندگی معصومین(ع) برای ما شیعیان الگو بوده و ما وظیفه داریم در زندگی خود تا حد امکان از آن‌ها تبعیت کنیم.

به گفته وی سرنوشت ما با تبعیت از ائمه معصومین(ع) گره خورده است و یکی از مهمترین ابعاد زندگی ائمه(ع) بعد از ازدواج مسائل خانوادگی آن‌ها است.

وی با اشاره به اینکه از نگاه فرهنگ شیعی ازدواج با هدف تقویت ایمان و رشد شخصیت دینی انجام می‌شود، گفت: اگر دختر و پسر با این نگاه و هدف ازدواج کنند همه مسائل و مشکلات زندگی خود را به زیبایی و با لذت تحمل می‌کنند.

تلاوت قرآن، حدیث شریف کساء، سخنرانی با محوریت فرهنگ ازدواج آسان و فرزند آوری، مولودی خوانی و برگزاری مسابقه خلاق و ابتکاری با عنوان «میوه دل» با هدف فرهنگ سازی ازدیاد جمعیت ویژه مادران قرآنی مؤسسه همراه با تکریم و اهدا جوایز و تقدیر از خانم قامتی مدیر مؤسسه از جمله برنامه‌های جنبی این جشن بود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات