۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۷۱۲۳۷۵

تشکیل هیأت اندیشه ورز بانوان قرآنی در شهرستان کاشان

تشکیل هیأت اندیشه ورز بانوان قرآنی در شهرستان کاشان
اصفهان – نخستین هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی کاشان با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان و بانوان فرهیخته قرآن شهرستان در اداره تبلیغات اسلامی کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، نخستین هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی کاشان با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان و بانوان فرهیخته قرآن شهرستان در اداره تبلیغات اسلامی کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در این نشست گفت: حضور شش حافظ کل قرآن، استاد و داور برجسته و پیشکسوت قرآنی، چهار دکترای علوم قرآن و حدیث، یک استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه و استاد حوزه از برکات و ویژگی‌های ممتاز هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی شهرستان کاشان است.

وی با اشاره به رزومه ممتاز اعضای این هیأت و ظرفیت ویژه قرآنی منطقه کاشان، ابراز امیدواری کرد که فارغ از بحث جنسیت در سطح کلان و ملی راهکار‌های نشر و گسترش معارف قرآنی در جامعه عملیاتی شود و با اجرای طرح‌های مبتکر قرآنی، دختران و بانوانی در تراز زن انقلاب اسلامی و الگوی سبک زندگی اسلامی و فاطمی تربیت شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان ادامه داد: در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در فصل نوین فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و با هدف زمینه سازی حضور عالمانه و موثر بانوان در توسعه فرهنگ قرآن و عترت در حوزه‌های مختلف هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی تشکیل شده است.

به گفته وی نقش مهم و محوری زنان در عرصه تبلیغ، نشر و گسترش معارف قرآن و عترت و تحقق الگوی سبک زندگی اسلامی و زن تراز انقلاب اسلامی بسیار تعیین کننده است.

حجت الاسلام بصیرتی ابراز کرد: با اتخاذ تدابیر لازم در راستای تحقق اهداف و ماموریت‌ها و سیاست‌های مصوب هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی کشور و استان اصفهان و با تعامل و همفکری و همکاری سایر اعضا و اساتید و فرهیختگان قرآنی شهرستان دستاورد‌های مهمی داشته باشد.

وی یادآور شد: براساس آئین نامه ابلاغی سازمان دارالقرآن الکریم طی حکمی به مدت یکسال لیلا سادات مروجی، فاطمه بدیعی، سمیه مسعودی نیا، معصومه گودرزی، اعظم ظهیر، فاطمه میرزایی کاشانی و زینب تونئی به عضویت هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی شهرستان کاشان بمدت یکسال منصوب شدند.

لازم به ذکر است، در این نشست ضمن بحث و گفتگو پیرامون اهداف و راهبرد‌های این هیئت و تعیین اعضای هیات رئیسه، اعظم ظهیر به عنوان رئیس و سمیه مسعودی نیا له عنوان نایب رئیس و فاطمه میرزایی کاشانی به عنوان دبیر تشکیل هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی در شهرستان کاشان انتخاب شدند. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات