۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۷۱۳۹۵۳
توسط جنبش «حماس» صورت گرفت؛

هشدار به صهیونیست‌ها درباره یورش به مسجد الاقصی

هشدار به صهیونیست‌ها درباره یورش به مسجد الاقصی
محمد حماده یکی از اعضای ارشد جنبش حماس ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی درباره یورش شهرک نشینان به مسجد الاقصی، عواقب آن را متوجه تل آویو دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «محمد حماده» سخنگوی جنبش حماس در قدس اشغالی، تأکید کرد که اصرار رژیم اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست برای یورش به مسجد الاقصی در روز یکشنبه، اقدامی تحریک آمیز و تشدید خطرناک تنش‌ها قلمداد می‌شود.

حماده در یک نشست خبری، سران رژیم اشغالگر را مسئول عواقب این یورش‌ها دانست و به شهرک نشینان متجاوز و غاصب صهیونیست درباره عواقب حملات مکرر آن‌ها به مسجد الاقصی هشدار داد و تأکید کرد که مردم فلسطین همیشه مدافع مسجد الاقصی و اماکن مقدس اسلامی و مسیحی در قدس اشغالی خواهند بود.

این مقام ارشد حماس تصریح کرد: برنامه ریزی‌های رژیم اشغالگر علیه مسجد الاقصی به مرحله خطرناکی رسیده است که تداوم همبستگی و آماده باش ملت فلسطین را اقتضا می‌کند تا همچنان دفاع از قدس و مسجد الاقصی در سطح فلسطینی، عربی و اسلامی در صدر اولویت‌ها باقی بماند.

محمد حماده در پایان از ملت فلسطین در کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ خواست تا برای مقابله با توطئه یهودی سازی صهیونیست‌ها، در مسجد الاقصی حضور گسترده داشته باشند و در آن اعتکاف کنند.

به گفته منابع محلی، شهرک نشینان صهیونیست قصد دارند با حمایت نظامیان اشغالگر امروز یکشنبه به مصلای «باب الرحمه» در مسجد الاقصی یورش ببرند و در آن آئین تلمودی اقامه کنند که این موضوع با هشدار گروه‌های مختلف فلسطینی و صدور فراخوان برای مقابله با آن مواجه شده است./۹۸۸/

ارسال نظرات