۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۷۱۳۹۶۳
مقام حزب‌الله:

جنگ آینده فرصتی واقعی برای شکست کامل دشمنان مقاومت خواهد بود

جنگ آینده فرصتی واقعی برای شکست کامل دشمنان مقاومت خواهد بود
ابراهیم امین با اشاره به اینکه مقاومت از دل انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام خمینی(ره) آغاز شد تاکید کرد: جنگ آینده فرصتی واقعی برای مقاومت جهت شکست کامل دشمنانش خواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «ابراهیم امین السید» رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان در مراسمی به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس حزب‌الله در منطقه بقاع طی سخنانی اعلام کرد، مقاومت هرگز شکست نمی‌خورد و هرجنگی در آینده فرصتی برای مقاومت خواهد بود تا دشمنان خود را به طور کامل شکست دهد. دوره آمریکا و کشورهای استکباری و خائن و متحدان رژیم اشغالگر صهیونیستی به سر آمده و اکنون دوره مقاومت و رزمندگان آن است.

این مقام حزب‌الله در ادامه گفت، با ظهور مقاومت، نابودی رژیم صهیونیستی شروع شد. مقاومت از عمق اسلام و انقلاب اسلامی و از نگاه امام خمینی (ره) و از عمق چالش‌ها آغاز شد و تاکنون و با وجود همه چالش‌هایی که با آن مواجه بودیم اعم از تجاوزات صهیونیست‌ها و فتنه بزرگ سوریه و... از 40 سال قبل به این مقاومت پایبند مانده‌ایم و همواره در مسیر مقابله با توطئه‌ها بوده‌ایم.

وی در ادامه تاکید کرد، ما از آینده خودمان اطمینان داریم و پرچم مقاومت را به دست پاکان و صالحان خواهیم سپرد. ما امتی هستیم که تاریخ خود را برای نسل‌های آینده به نمایش می‌گذاریم. کسانی که هنوز در صفوف مقاومت نیستند منتظر فرصتی عملی و واقعی مانده‌اند تا مسئولیت خود را بر عهده بگیرند. با وجود همه حمایت‌های بین‌المللی و مادی و سیاسی و رسانه‌ای برخی برای محافظت از رژیم اشغالگر صهیونیستی، دشمن امروز اعتراف می‌کند که مقاومت یک تهدید موجودیتی برای اسرائیل است.

ویژه برنامه‌های حزب الله به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس این جنبش که از چند هفته قبل آغاز شده به مدت دو ماه در مناطق مختلف لبنان برگزار می‌گردد و از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های خبری وابسته به حزب الله همانند شبکه المنار و پایگاه خبری العهد و ... پخش می‌شود. همچنین در پایان این برنامه‌ها که مصادف می‌شود با شانزدهمین سالگرد پیروزی مقاومت در جنگ جولای، سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله سخنرانی خواهد کرد./۹۸۸/

ارسال نظرات