۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۷۱۳۹۸۹
حزب الله لبنان:

مقاومت تهدیدی علیه موجودیت رژیم صهیونیستی است

مقاومت تهدیدی علیه موجودیت رژیم صهیونیستی است
محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تاکید کرد که دشمن صهیونیستی مقاومت را یک تهدید وجودی علیه خود می داند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «محمد رعد» رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان طی سخنانی گفت: ما دنبال تشکیل دولت در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون رقابت برای سهم خواهی بیشتر از سوی طرف‌های مختلف هستیم؛ به ویژه در شرایط حساس منطقه و لبنان باید برای پشت سر گذاشتن موانع، دولت هر چه سریع‌تر تشکیل شود تا زمینه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نیز آماده شود.

وی اعلام کرد: دشمن صهیونیستی در ابتدا ما را یک تهدید تاکتیکی و یک عامل ایذایی به حساب می‌آورد، ولی کار به جایی رسیده است که مقاومت را یک تهدید استراتژیک علیه خود می‌داند و اکنون مقاومت را یک تهدید وجودی علیه موجودیت و سامانه امنیتی و نظامی خود می‌داند.

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تاکید کرد: دشمن صهیونیستی به خاطر نگرانی از مقاومت، اراضی اشغالی فلسطین را به پادگان نظامی تهاجمی برای غرب در منطقه تبدیل کرده است.

وی در مورد تهدیدها و پیامدهای ناشی از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار داد و تاکید کرد: دشمن می‌خواهد از این طریق به مقاومتی که در حال توسعه توانایی خود در جهان عرب و اسلام است، ضربه بزند./۹۸۸/

ارسال نظرات