۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۷۱۴۰۴۷

اعضای کمیسیون عمران مجلس در مناطق زلزله زده استان هرمزگان حضور یافتند

اعضای کمیسیون عمران مجلس در مناطق زلزله زده استان هرمزگان حضور یافتند
اعضای کمیسیون عمران مجلس در مناطق زلزله زده استان هرمزگان حضور یافتند و از نزدیک در جریان امدادرسانی به زلزله‌زدگان قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، پس از وقوع زلزله در استان هرمزگان آقای قالیباف رئیس مجلس به کمسیون عمران به عنوان کمیسیون تخصصی ماموریت داد تا در منطقه حاضر و از نزدیک به مشکلات مردم رسیدگی و گزارش از وضعیت امداد رسانی دستگاه‌های اجرایی به زلزله زدگان تهیه و به مجلس ارائه دهند.

در همین راستا عبدالجلال ایری سخنگوی کمسیون عمران مجلس از حضور اعضای این کمسیون در مناطق زلزله زده استان هرمزگان خبر داد.

وی با بیان اینکه حضور اعضای کمیسیون در راستای ماموریت رئیس مجلس صورت گرفته، بیان کرد:قرار است تا اعضای کمیسیون از منطقه بازدید و از نزدیک مشکلات افراد آسیب دیده را بررسی و گزارشی از نحوه امداد رسانی و همچنین اقدامات انجام شده از سوی دستگاه‌های مربوطه را تهیه و تدوین کرده و به مجلس ارائه دهند.

سخنگوی کمسیون عمران با تاکید بر اینکه این کمیسیون از همه ابزارهای نظارتی مجلس برای سرعت بخشیدن به منظور روند امداد رسانی به مردم مناطق زلزله زده استفاده خواهد کرد، ، اظهار کرد:با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه زلزله زده ، دستگاه‌های امداد رسان باید به روند امدادرسانی سرعت ببخشند.

به گزارش تسنیم، زلزله‌ای به بزرگی  6.1 ریشتر در ساعت 2:02 بامداد روز شنبه 11 تیرماه در بندر خمیر استان هرمزگان رخ داد که منجر به در‌گذشت و مصدوم شدن چند تن از هموطنانمان شده است.

انتهای‌پیام/

ارسال نظرات