۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۷۱۴۰۹۳

بازدید مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان از مدارس صدرای اهواز

بازدید مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان از مدارس صدرای اهواز
خوزستان - مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: فراگیری علوم انسانی و دینی از بهترین رهنمود‌ها برای موفقیت مدارس صدرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان از مدارس دخترانه و پسرانه صدرای سطح اهواز بازدید کرد.

وی در این بازدید از زحمات مدیران و کارکنان مدارس صدرای در طول سال تحصیلی گذشته قدردانی کرد؛ همچنین مدیران و کارکنان این مدارس به ارائه گزارشی از برنامه‌های علمی، آموزشی و تربیتی اجرا شده پرداختند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اهمیت ضرورت کار فرهنگی و تربیتی متفاوت در مدارس صدرا عنوان داشت: این مدارس باید به مکانی برای کادرسازی و پرورش نیروی جوان انقلابی برای کشور و نظام اسلامی تبدیل شود.

حجت الاسلام اخوان صباغ توجه به منویات مقام معظم رهبری و پیاده سازی دیدگاه ایشان را نسبت به مدارس صدرا را از ضروریات دانست و عنوان داشت: فراگیری علوم انسانی و دینی از بهترین رهنمود‌ها برای موفقیت مدارس صدرا است.

لازم به ذکر است، هم اکنون خوزستان با دارا بودن ۲۸ مدرسه صدرا در کشور حائز رتبه اول است که از این تعداد؛ ۳ مدرسه دخترانه و پسرانه در مقطع دوره اول و دوم متوسطه در کلانشهر اهواز دایر می‎‌باشد. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
در ارتقای کیفیت مدارس صدرا کوشش مضاعف داشته باشید
بسیار ممنونم
1
0