۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۷۱۴۲۸۱
امیرآبادی:

مسئولان در راستای ادای دین به شهدا عمل کنند

مسئولان در راستای ادای دین به شهدا عمل کنند
نماینده مردم قم در مجلس گفت: اگر مسئولیتی در هر زمینه‌ای داریم، باید در راستای ادای دینی که شهدا به عهده ما گذاشته‌اند عمل کنیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، دکتر احمد امیرآبادی فراهانی در دیدار با خانواده شهید حسین مالکی نژاد با بیان اینکه اگر در هر زمینه‌ای مسئولیتی داریم، باید در راستای ادای دینی که شهدا به عهده ما گذاشته‌اند عمل کنیم، عنوان کرد: وظیفه‌ای که شهدا به عهده ما گذاشته‌اند وظیفه سنگینی است و از طرفی دیگر نیز دشمن سکوت نکرده و در راستای زیر سوال بردن ارزش‌های دینی و انقلابی ما فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد: ما نیز در مقابل با حرکت دشمن، بایستی مسیر شهدا و شهادت را برای جوانان در جامعه تعریف کنیم؛ ستاد کنگره ملی شهدای استان قم الحمدلله در بحث وصیت‌نامه‌ و سیره شهدا، اقدامات و تولیدات خوبی داشته که همگی برگرفته از شجاعت، اخلاص و مردم‌داری شهدا است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمن تلاش می‌کند تا از ورزشکاران و هنرمندان خارجی برای جوانان ما الگوسازی کند و ما باید سیره زندگانی شهدا را به عنوان یک الگو برای نسل جوان معرفی کنیم که این وظیفه همه ماست و چون خود شهدا زنده هستند، ان شا الله در این راه کمک خواهند کرد.

گفتنی است اجلاسیه کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان قم، ۲۷ آبان‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات