۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۷۱۴۳۱۸
امام جمعه ساری تأکید کرد؛

ضرورت برخورد با ساختارهای فسادزا در کشور

ضرورت برخورد با ساختارهای فسادزا در کشور
مازندران - امام جمعه ساری با بیان اینکه در مبارزه با فساد تنها برخورد با معلول بی فایده است، گفت: باید ساختارهای فساد زا در کشور به طور کلی اصلاح یا نابود شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان بر ضرورت تقویت معنویت در جامعه تأکید کرد و گفت: هر چه قدر معنویت ما بیشتر شود آسیب پذیری ما در برابر شیطان و بسیاری از انحراف ها کمتر و تاب آوری نظام و مملکت نیز در برابر هجمه های دشمن بیشتر خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود به در پیش بودن دهه امامت و ولایت اشاره کرد و بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه تر این عید مهم تأکید کرد و افزود: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت برگزاری هر چه باشکوه تر عید غدیر بهره گرفته شود.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله عفاف و حجاب اشاره کرد و با بیان اینکه ملت ایران برای عفاف و حجاب خون ها داده اند، گفت: امروز ما باید با حفظ عفاف و حجاب از آن خون ها و زحمات قدر شناسی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان اینکه دشمنان تلاش می کنند تا فرهنگ برهنگی را در کشور نهادینه کنند، تصریح کرد: هیچ چیز بهانه برای بی توجهی به حجاب اسلامی نمی شود.

امام جمعه ساری با تأکید بر اینکه به بهانه آزادی نباید دیگران را به گمراهی بکشانیم، خاطرنشان کرد: باید مسأله عفاف و حجاب به طور جدی در جامعه اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید با علل و ریشه های فساد مبارزه کرد و دانست که صرفاً مبارزه با معلول بی فایده است، تصریح کرد: باید ساختارهای فساد زا در کشور به طور کلی اصلاح یا نابود شود.

وی با اشاره به اینکه مافیای مفاسد و ساختارهای حقوقی و قانونی فساد باید تغییر پیدا کند، بیان داشت: هر چه به سمت دولت الکترونیک پیش برویم ساختارها اصلاح و زمینه فساد کمتر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با تأکید بر اینکه در سطح فراملی نیز باید با ساختارهای فسادزا، فتنه و ظلم مقابله شود، گفت: امروز استکبار جهانی در منطقه و جهان ساختار فساد، ظلم و فتنه را به وجود آورده است و به نا حق به ملت ها ظلم می کند و منطقه را به آتش می کشد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که آمریکایی ها به بهانه ای واهی ملت ما را از بهره مندی به بسیاری امور محروم کرده اند، افزود: ایران اسلامی فرصت های زیادی دارد و محتاج آمریکا و چند کشور زورگوی غربی نیستیم.

وی با بیان اینکه در این دولت به ظرفیت های منطقه ای توجه ویژه شده است، گفت: ما اصلاً نیاز به مذاکره با آمریکا نداریم چون ایران فرصت های بسیار زیادی دارد و با تکیه و توجه به این فرصت ها که در گذشته مغفول بود می توانیم سیاست های تحریمی آنها را خنثی و بی اثر کنیم./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
انشا... خداوند متعال مقام معظم رهبری مدظله العالی و آیت الله ابراهیم رئیسی رو برای مردم حفظ نمایند.
تا زمانیکه این انقلاب به دست صاحب اصلی آن آقا امام زمان عج تعالی فرج شریف برسد.
0
0