۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۷۱۴۳۲۰
همزمان با سراسر کشور؛

آزمون ورودی حوزه علمیه خواهران مازندران برگزار شد

آزمون ورودی حوزه علمیه خواهران مازندران برگزار شد
مازندران - معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: آزمون ورودی حوزه علمیه خواهران مازندران همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
خانم فاطمه هدایتی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، از برگزاری آزمون ورودی مقاطع سطح دو، سه و چهار حوزه علمیه خواهران استان خبر داد.
 
وی تصریح کرد: این آزمون امروز در سه مقطع عمومی سطح دو (کارشناسی)، سطح سه (کارشناسی ارشد) در رشته های تفسیر و علوم قرآن، کلام اسلامی و فقه و اصول، سطح چهار (دکتری) در رشته های فقه خانواده، تفسیر تطبیقی و علوم و معارف قرآنی برگزارشد.
 
خانم هدایتی تاکید کرد: منابع و محدوده آزمون، از قبل مشخص و به داوطلبین اطلاع رسانی شد و نتایج امتحان بعد از تصحیح اوراق به آنها اعلام می شود.
 
وی، شرط قبولی در این آزمون را کسب نمره حدنصاب در همه ماده های درسی عنوان کرد و افزود: پس از کسب حد نصاب امتیاز، داوطلبین وارد مرحله مصاحبه خواهند شد و پس از قبولی نهایی در این مراحل و دریافت کد طلبگی، مشغول به تحصیل می شوند.
 
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران خاطرنشان کرد: این آزمون  تنها یک بار در سال برگزار می شود و هر طلبه ای که موفق به قبولی در این آزمون نشد، در صورت داشتن شرایط ثبت نام می توانند در آزمون سال آینده شرکت نمایند. 
 
گفتنی است، تعداد ۴۰۰ طلبه در سطح دو و ۲۰۰ طلبه در سطح سه و ۵۳ طلبه در سطح چهار ثبت نام و در آزمون شرکت کردند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات