۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۷۱۴۳۳۰
امام جمعه خرمشهر:

علت اجرایی نشدن قانون عفاف و حجاب بررسی شود

علت اجرایی نشدن قانون عفاف و حجاب بررسی شود
خوزستان_حجت الاسلام عادل‌پور گفت: قانون حجاب به دلیل کوتاهی دستگاه های متولی اجرا نشده است از این رو دستگاه قضایی باید بررسی کند که چه کسانی در این قضیه ترک فعل کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور، امام جمعه خرمشهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه که در مسجد جامع خرمشهر اظهار کرد: برخی در سطح کشور به عمد در پی ترویج بی حجابی هستند از این رو قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی، نهادها و گروه‌های امنیتی باید برخورد جدی در این زمینه داشته باشند.

وی با اشاره به علل اجرایی نشدن قانون عفاف و حجاب، عنوان داشت: این قانون به دلیل کوتاهی دستگاه های متولی اجرا نشده است از این روز دستگاه قضایی باید ببیند چه کسانی در این قضیه ترک فعل کرده‌اند تا این قانون به نحو شایسته و کامل در سطح جامعه عملیاتی شود.

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه امروز در جنگ نرم، حجاب، عفاف، غیرت و علم شمشیر جبهه حق است، تصریح کرد: بی حجابی، بدحجابی و بی حیایی نیز شمشیر جبهه باطل است، اکنون ما در اوج جنگ نرم قرار داریم دشمن در این جنگ به دنبال تصرف ذهن ، فکر و عقیده ما است.

امام جمعه خرمشهر در پایان با اشاره به دین داری مردم ایران ابراز داشت: مردم ایران اسلامی قریب به اتفاق عاشق دین، قرآن، امام حسین(ع) و امام زمان(عج) هستند و در مقابل ضد ارزش‌ها می‌ایستند./٩۴۵۴/

ارسال نظرات