۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۷۱۴۴۰۱
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری:

رسانه ها، ظرفیتی عظیم برای کمک به توسعه لرستان و رفع مشکلات هستند

رسانه ها، ظرفیتی عظیم برای کمک به توسعه لرستان و رفع مشکلات هستند
حجت الاسلام والمسلمین مبلغی، با بیان اینکه رسانه ها، ظرفیتی عظیم برای کمک به توسعه لرستان و رفع مشکلات هستند، گفت: به کمک رسانه می توان ظرفیت های استان را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران به ظرفیت های استان لرستان اشاره کرد و گفت: رسانه ها ظرفیتی عظیم برای معرفی این ظرفیت ها هستند.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و بیکاری در لرستان بهره مندی از ظرفیت های استان در عرصه های مختلف است، افزود: اختصاص اعتبارات ویژه و وحدت بین مسؤولان لازمه رفع مشکلات است.

وی با تأکید بر اینکه واقعیت استان لرستان را باید در جهاد تبیین به گوش مسئولان رساند، گفت: باید زمینه تحول در لرستان را ایجاد کرد و همه در یک مسیر انسجام یافتگی سوق پیدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی با تأکید بر اینکه باید از جزیره ای عمل کردن دوری شود، عنوان کرد: در سایه برنامه ریزی، وحدت، مدیریت و تفکر جهادی باید گره از مشکلات اقتصادی باز کرد.

وی در ادامه به ظرفیت جامعه کارگری استان لرستان اشاره کرد و گفت: این ظرفیت می تواند مبنای پیشرفت باشد و توسعه استان منوط به این مجموعه است و باید این قشر مورد توجه قرار گیرند.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری وظیفه ذاتی رسانه آگاهی بخشی به مردم خواند و اظهارکرد: رسانه ها باید اخلاق مدار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی کارکرد رسانه را حیاتی خواند و بیان کرد: امروزه هر ملتی به رسانه نیاز دارد و توسعه هرجامعه نیازمند فضای رسانه ای است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات