۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۷۱۴۳۰۷
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان مطرح کرد؛

امید؛ رمز پیروزی دفاع مقدس/ اهالی رسانه توانایی دولت و کشور را تبیین کنند

امید؛ رمز پیروزی دفاع مقدس/ اهالی رسانه توانایی دولت و کشور را تبیین کنند
خوزستان_سردار حاجتی گفت: اهالی رسانه باید توانایی‌های کشور و دولت را بازگو و به خوبی تبیین و امید را در جامعه منتشر کنند.

سردار عبدالرضا مراد حاجتی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به تشریح آخرین شرایط سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور پرداخت و اظهار داشت: رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند و باید لایه‌های پنهانی شرایط کشور، منطقه و دنیا را با زبان ساده به مردم بیان کنند.

وی افزود: سال‌ها دولت ما دست کسانی بود که بیشتر نگاه شان به دست آمریکا و هم پیمانانش بود و زمان زیادی را از دست دادند تا فهمیدند که تنها راه عزت و سربلندی ما اعتماد به ظرفیت‌های داخلی و تقویت فرصت‌های خارجی دیگری است که عناد و دشمنی شان با ما محرز نشده است.

سردار مرادحاجتی گفت: هم اینک دولت سیزدهم با طیف گسترده‌ای از نیرو‌های انقلابی، جهادی و جوان هم در عرصه سیاست خارجی، مقتدرانه در حال گفتگو و مطالبات بر حق ملت ما هستند و هم شرایط کشور را به برجام و نتایج آن گره نزده اند و در حال جراحی‌های متعددی برای رسیدن به سلامت نسبی هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: رسانه‌های ما باید با تطبیق و تلفیق فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس که پر از عبرت‌ها بود به دولتمردان ما گوشزد کنند که راه نجات ما از این شرایط سخت همان وحدت، یکدلی، جسارت، نوآوری و اعتماد به نسل جوانی است که جنگ را مردانه و مقتدر با کمترین امکانات به پایان رساندند و نگذاشتند ده‌ها کشور قدرتمند دنیا به واسطه صدام و ارتش بعث بتوانند ذره‌ای از این خاک را اشغال کنند.

وی افزود: رئیس جمهور عزیز ما که شبانه روزی در حال تلاش و تکاپو برای رسیدن به ساحل آرامش ملت اند، خوب می‌دانند که ما جنگ را با همه مشکلات با توکل به خدا و هنر جوانانی همچون همت‌ها و باقری‌ها و دقایقی‌ها و هاشمی‌ها بردیم و امروز هم اقتدار و صلابت نظامی و موشکی ما مرهون خون و راه همان هاست و اگر هم در جایی ضعف و سستی هست محصول تفکرات غرب گرایانه‌ای است که به اشتباه دنیای بزرگ ما را دهکده‌ای جهانی می‌دانند که یک کدخدای تروریست و خونخوار مدعی اداره آن است.

سردار مرادحاجتی بیان داشت: رئیس جمهور مردمی ما و دولتمردانش که خیلی هاشان رنگ و بوی دفاع مقدس دارند، می‌دانند که راه عبور از این پیچ سخت تاریخی با فرمان رهبر معظم انقلاب به سلامت به مقصد خواهد رسید و این وعده را بار‌ها داده اند.

وی در پایان متذکر شد: اهالی رسانه به خصوص در بستر فضای مجازی باید توانایی‌های کشور و دولت را بازگو و به خوبی تبیین کنند و امید را در جامعه منتشر کنند و به نسل جوان ما تلنگر بزنند که اگر در زمان جنگ، امید نبود الان مردم پایتخت ما عربی و انگلیسی حرف می‌زدند. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات