۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۷۳۳۳۷
مدرس حوزه های علمیه خوزستان:

فاصله ناوهای دشمن با جمهوری اسلامی نشانه قدرت برتر ما در منطقه است

فاصله ناوهای دشمن با جمهوری اسلامی نشانه قدرت برتر ما در منطقه است
خوزستان - حجت الاسلام حاجتی گفت: ناوهای آمریکایی بیش از ۷۰۰ کیلومتر با مبدا موشک های ما فاصله گرفته اند و این ها نشان دهنده قدرت برتر ما در منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی، مدرس حوزه های علمیه خوزستان، امروز در آیین تشییع و خاکسپاری یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در بیمارستان بقایی اهواز اظهار داشت: مانور سپاه و ارتش دلاور ایران اسلامی هفته گذشته در آب‌های نیلگون خلیج فارس برگزار شد و بارها ستاد کل ارتش آمریکا پیام های متعددی برای نیروهای ما ارسال کردند و گفتند ما از ورود به آب های خلیج فارس هیچ قصدی نداریم.

وی افزود: ۳۵ پایگاه نظامی آمریکا در اطراف کشور ما بی خاصیت شده و دیگر این کشور مدعی، هیچ حرفی مقابل اقتدار نیروی های مسلح ما ندارد؛ ناوهای آمریکایی بیش از ۷۰۰ کیلومتر با مبدا موشک های ما فاصله گرفته اند و این ها نشان دهنده قدرت برتر ما در منطقه است.

مدرس حوزه‌های علمیه خوزستان ادامه داد: این شهید والامقام پس از ۳۲ سال به خانه خود بازگشته و اکنون با شکوه فراوان مورد استقبال ملت شهیدپرور خوزستان قرار گرفته و این همان هراسی است که دشمن در دل دارد؛ روحیه ایثار و شهادت ابزاری قدرتمند برای خنثی کردن توطئه های دشمن است.

حجت الاسلام حاجتی تصریح کرد: در حالی که مردم ایران به شدت با جنگ روانی و اقتصادی مواجه هستند بازهم با تمام وجود و ارادت خاص برای دفاع از آرمان های شهدا و امام خود به میدان آمده اند و همین امر، رمز موفقیت ما در نبردهای پیشین بوده است.

وی گفت: پرچم آمریکا را در کنگره این کشور به آتش کشیدند و این تحقیر به برکت خون شهدا و تقاص خونهای به ناحق ریخته توسط استکبار جهانی صورت گرفته که اکنون تمامی توطئه ها علیه کشورهای اسلامی، دامن خودشان را گرفته است.

مدرس حوزه‌های علمیه خوزستان در پایان بیان داشت: پرچم کفر در حال سوختن است و همواره پرچم اسلام با اقتدار در نقاط مختلف جهان به اهتزار درآمده است. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات