۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۷۱۴۵۲۶

کتاب «چشم احمد» رونمایی شد

کتاب «چشم احمد» رونمایی شد
کتاب «چشم احمد» روایت زندگی جاویدالاثر محمدتقی رستگار مقدم رفیق احمد متوسلیان، در قم رونمایی شد.

 به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، در این مراسم که به همت ستاد کنگره ملی شهدای استان قم و انتشارات حماسه یاران در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد؛ سید محمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد، امیر سرتیپ نبی سهرابی جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امیر سرتیپ دوم محمود سزاوار رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس، و جمعی از مسئولان کشوری و استانی حضور داشتند.

جاویدالاثر «محمدتقی رستگار مقدم» اولین مسئول آموزش و تاکتیک تیپ۲۷ حضرت محمد رسول‌الله (ص) بود که در چهاردهم تیرماه ۱۳۶۱ همراه با حاج احمد متوسلیان، کاظم اخوان و موسوی، کاردار سفارت ایران در بیروت به اسارت نیرو‌های شبه نظامی فالانژ وابسته به رژیم غاصب صهیونیستی درآمدند.

کتاب «چشم احمد» را امیرحسین انبارداران با قلمی داستانی نوشته و انتشارات حماسه یاران، آن را در ۲۲۴ صفحه و قطع رقعی منتشر کرده است.

علاقه‌مندان برای سفارش و خرید این کتاب می‌توانند از طریق تارنمای انتشارات حماسه یاران به نشانی www.hamasehyaran.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۷۴۸۰۵۱ تماس بگیرند.

ارسال نظرات