۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۷۱۴۷۵۸
مرکز بسیج اساتید حوزه علمیه قم در بیانیه ای:

مدعیان اصلاحات پاسخگوی چگونگی شکل گیری فتنه ۷۸ و ۸۸ باشند

مدعیان اصلاحات پاسخگوی چگونگی شکل گیری فتنه ۷۸ و ۸۸ باشند
مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای ضمن محکومیت لجن‌پراکنی مدعیان اصلاحات تصریح کرد: مدعیان این جریان باید پاسخگو باشند فتنه ۷۸ و ۸۸ از کجا نشأت یافت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در محکومیت لجن‌پراکنی برخی مدعیان اصلاحات بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرازها و نشیب‌های مختلف عصر انقلاب اسلامی گویای حقایقی است که هر چند ملت غیور ایران با بند بند وجود خود آن را احساس کرده است و در حافظه تاریخی خود به یاد دارد، اما یادآوری آن برای عده‌ای که شرط حیاتشان در فراموشی دیگران است، ضروری است.

یکی از این حقایق تلخ، بیش از سه دهه مدیریت جریانی بحران ساز، بر کشور بود، جریانی که قبله آمال خود را غرب قرار داد و با ایجاد بحران های مختلف، از سرعت فزاینده و حرکت رو به تعالی انقلاب اسلامی کاست، جریانی که با  چشم بستن بر مفاهیم بنیادین انقلاب و دستورات صریح دین، در مدتی بس طولانی، کشور را در چمبره تصوری موهوم از مذاکره گرفتار کرد و در مقطعی حیاتی با کاشتن باد به دنبال دروکردن طوفان بود هرچند گذشت زمان ثابت کرد که با دل بستن به غرب نه چرخ زندگی مردم می‌گردد و نه سانتریفیوژ! برخی مدعیان این جریان، پیاده‌نظام جریان فسادگر سلطه‌اند و به نام «اصلاح»، مسیر «إفساد» و ضدیت با نظام مظلوم اسلامی را در پیش گرفته‌اند؛ وَ إِذا قيلَ لَهُمْ لا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قالُوا إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُون! (بقره:11) ‏

نظریه‌پردازان و مدافعان مانور اشرافیت، بهتر از همگان ریشه مشکلات امروز کشور را می شناسند و با روش همیشگی خود؛ یعنی غوغا‌سالاری و ارائه چهره مخدوش و فضایی تیره از نظام مظلوم اسلامی و موج‌سواری بر مشکلات، احساسات و عواطف مردم در فضای مجازی و رسانه‌ای به دنبال تسلط بر عرصه سیاسی کشورند. جالب آنکه این جماعت با رویه شارلاتانیسم و فرار رو به جلو، در همه بحران های خود ساخته، دست پیش را گرفته و با روش متعفن پروپاگاندای آمریکایی فضای برخی رسانه‌های کشور را می‌آلایند، زنجیره‌ای آلوده که امروز با مظلوم‌نمایی، تاوان کرده‌های خود را از مردم می ستاند و ندای وامظلوما سر می دهد!

مدعیان این جریان باید پاسخگو باشند فتنه 78 و 88 از کجا نشأت یافت و نامه‌های سالهای 2003 و 2008  میلادی و ...  به یانکی های آمریکایی از سوی سران کدامین جریان نوشته شد؟ اینان باید پاسخگو باشند ریشه تحریم های دیروز و امروز ایران چه بود و امروز چه کسانی مشاوران جنایتکارانی هستند که دستشان تا مرفق، در خون بیگناهان و مظلومان، فرو رفته‌است؟ اینان باید پاسخگو باشند که جرج بوش ملعون و نتانیاهوی مطرود، سرمایه ها و پیاده نظام‌های خود را چه کسانی دانستند؟ و سرمشق آشوبها و فتنه‌افروزی‌هایشان را از کجا می‌ستانند؟ اینان به خوبی می‌دانند ریشه مشکلات و مفاسد اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی امروز کشور که پا را بر گلوی همگان می‌فشارد، چه کسانی هستند و چگونه وضع موجود را رقم زدند و اینک با سوء استفاده از إغماضهای نظام مظلوم، اشک تمساح می‌ریزند!

امروز با پایان دوره إستیلای این جریان بر کشور و با آرمیدن نیروهای قدرتمند این جریان در جوار رحمت الهی و یا در آغوش قبله آمالشان و یا درکنج نفرت و عزلت، بازماندگان مطرودشان که بارها مشمول عفو و اغماض نظام جمهوری اسلامی شده‌اند و باز بر چهره مظلوم این نظام چنگ می‌کشند، با لجن پراکنی های خود را در فضای مجازی، به دنبال استمرار بخشیدن به حیات سیاسی خویشند، غافل از آنکه در زباله‌دان تاریخ گرفتارند و غیرت امت انقلابی اجازه بازی بیشتر با خط قرمز هایشان را نمی‌دهد.

مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با محکوم کردن رفتارهای مجرمینی مانند، تاج زاده‌های معاند و فائزه هاشمی مرتد و رسانه های داخلی وابسته به غرب که بقای خود را مدیون هیاهوسالاری و لجن‌پراکنی در فضای مجازی و رسانه‌ای و سیاه‌نمایی‌های داخلی و بین المللی است، اعلام می‌دارد تنها راه حل مسائل کشور، پیروی از مسیری است که امام راحل، خمینی کبیر رضوان الله تعالی علیه ترسیم کردند و مقام معظم رهبری مد ظله العالی بر تبعیت از آن پا می فشارند و هر راهی جز این، آب در هاون کوبیدن است؛ وَ لاَ تَنَازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَ تَذْهَبَ رِيحُكُمْ وَ اصْبِرُوا إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرِينَ (انفال:46) و از قوه قضاییه انتظار دارد در این مقطع حساس، اجازه هنجارشکنی بیش از این در فضای مجازی و رسانه‌ای را به این معاندین و مفسدان خیانتکار نداده و ضمن برخورد قاطع و موثر با آنان، آن را به اطلاع عموم مردم انقلابی برساند.

مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم

ارسال نظرات