۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۷۱۴۸۳۰
بانوی تازه مسلمان آلمانی مطرح کرد؛

حجاب و دین، مایه آرامش انسان

حجاب و دین، مایه آرامش انسان
اصفهان – فاضلی بانوی تازه مسلمان آلمانی حجاب و دین را سبب آرامش دانست و گفت: حجاب عظمت و کرامت حضرت زهرا(س) به زنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مریم فاضلی «ورونیکا» بانوی تازه مسلمان آلمانی چهارشنبه شب در جشن خانوادگی حامیان حجاب که در ورزشگاه شهید ناصر فکری کاشان برگزار شد، گفت: آرامش و آسایش انسان در حجاب است.

وی با اشاره به اینکه حجاب عظمت و کرامت حضرت زهرا(س) به زنان است که باید قدردان چنین نعمتی بود، افزود: رمز هدایت دختران و فرزندان نوجوان و جوان توسط خانواده‌ها با توسل به اهل بیت(ع) و شرکت در مراسم روضه است.

این بانوی تازه مسلمان آلمانی که در جامعه کمونیستی بزرگ شده است صوت ناشناخته قرآن و محبت اهل بیت(ع) را سبب آشنایی اش با دین اسلام آشنا دانست و اظهار داشت: ۲۵ سال قبل که وارد ایران شدم حجاب بانوان ایرانی کامل بود و موسیقی به این شکل همه جا قابل شنیدن نبود.

فاضلی با اشاره به اینکه آرامش قلبی و روحی در حجاب و اسلام است و محبت اهل‌بیت(ع) بویژه امام حسین(ع) و امام زمان(عج) است، گفت: دشمن همه جانبه حتی علیه حجاب و اسلام کار می‌کند تا زنان از این ارزش انسانی و آرامش ارزشمند دور شوند.

وی افزود: چادر به زنان عظمت و کرامت انسانی می‌دهد و کسی که می‌خواهد زنده بماند و قلب و ذهن و دلش از راه رفتار سلامت اعضا و جوارح از جمله گوش و چشم و زبانش در امان و آرامش و پویایی باشد باید احکام اسلام را رعایت کند.

در این مراسم از ۳۰ کتاب تألیف شده در ۲ سال گذشته توسط بانوان کاشانی و کتاب «شاگردان قطب الدین» با موضوع شهدای منطقه دارالولایه راوند نیز به قلم خواهر شهید علی اکبر حسینیان که توسط انتشارات فتح الفتوح چاپ شده است توسط آیت الله طباطبایی امام جمعه اصفهان و حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امام جمعه کاشان رونمایی شد.

 قرارگاه اجتماعی مهر و ماه در راستای تحکیم بنیاد خانواده زیر نظر جمعیت جهادی و خدمات اجتماعی کاشان نیز با حضور ائمه جمعه کاشان و اصفهان، فرماندار ویژه کاشا‌ن، فرمانده سپاه و سایر مسئولان شهرستان راه‌اندازی شد.

رونمایی از اثر هنری خانم احمدیان با موضوع شهیده عفاف و حجاب محترم سادات قاضیان، اجرای همخوانی قطعه غدیر با اجتماع ۱۱۰ نفری پسران نوجوان از گروه‌های سرود شهرستان و اجرای قطعه منم میخوام برم توسط خواننده جوان میلاد هارونی از جمله برنامه‌های جشن خانوادگی حامیان حجاب در ورزشگاه شهید ناصر فکری کاشان با حضور مسئولان بود.

لازم به ذکر است، جشن بزرگ خانوادگی حامیان حجاب از سئب ستاد گرامیداشت روز ملی عفاف و حجاب شهرستان کاشان عصر چهارشنبه ۲۲ تیرماه در ورزشگاه شهید ناصرفکری کاشان برگزار شد.

شایان ذکر است، در این مراسم که در هفته حجاب و عفاف و با حضور آیت‌الله طباطبایی نماینده ولی فقیه در اصفهان و حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان برگزار شد، از حرمت سادات متولی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان و پایگاه خبری پیام کاشان به عنوان بانوی عفیف و موفق اجتماعی در حوزه رسانه تقدیر و تجلیل شد.

راهپیمایی و شعار شرکت کنندگان در این جشن پایان بخش جشن خانوادگی حامیان حجاب در کاشان بود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات