۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۷۱۴۸۵۳
آیت الله رجبی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

تعیین آیت الله خامنه ای به عنوان ولی فقیه، شاهکار مجلس خبرگان رهبری

تعیین آیت الله خامنه ای به عنوان ولی فقیه، شاهکار مجلس خبرگان رهبری
آیت الله رجبی وجود رهبر انقلاب را بالاترین نعمت برای نظام دانست و گفت: شاهکار مجلس خبرگان تعیین حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر و ولی فقیه بوده است.

آیت الله محمود رجبی، رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با گرامیداشت سالروز تأسیس نخستین مجلس خبرگان در 23 تیر سال 63 گفت: بحمدالله مجلس خبرگان از بدو تأسیس تا کنون یک نهاد فعال بوده و به خوبی از جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی ایران صیانت و دفاع کرده است.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بیان کرد: شاهکار مجلس خبرگان رهبری انتخاب و تعیین حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب و ولی فقیه بعد از رحلت امام خمینی(ره) بوده است.

وی وجود رهبر معظم انقلاب را بالاترین نعمت الهی برای نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: خداوند متعال نظر لطف را به مجلس خبرگان کرد که توانست در فرصت کوتاهی شخصیت بی نظیری در جهان اسلام و دنیا را به عنوان ولی فقیه تعیین کند و این مسأله بالاترین خدمت مجلس خبرگان به اسلام، مکتب اهل بیت و نظام اسلامی بوده است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه ابراز داشت: حضرت آیت الله خامنه ای در امتداد خط دقیق و مشی امام خمینی(ره) گام برداشتند و ایشان به درستی با شناسایی تهدیدها عیله نظام اسلامی و تبدیل تهدیدهای دشمنان به فرصت های بی بدیل، جهان اسلام را شگفت زده کرده است.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به عملکرد مطلوب مجلس خبرگان رهبری در حفظ و صیانت از جایگاه رهبر معظم انقلاب در نظام اسلامی، گفت: اعضای مجلس خبرگان رهبری و همچنین نشریات دبیرخانه این مجلس در تبیین و تقویت مسأله ولایت فقیه موفق و خوب عمل کرده اند.

آیت الله رجبی در پایان اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم چنین مجلس خبرگان فعال و سالمی در نظام اسلامی ایران وجود دارد.

ارسال نظرات