۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۷۱۴۸۹۳
امام جمعه شهرستان پاوه ابراز کرد؛

از بین بردن بنیان خانواده و رواج خیانت؛ خروجی شبکه های ماهواره ای

از بین بردن بنیان خانواده و رواج خیانت؛ خروجی شبکه های ماهواره ای
کرمانشاه ـ ماموستا قادری گفت: ترویج بی بندوباری، از بین بردن بنیان خانواده، رواج خیانت، افزایش طلاق خروجی شبکه های ماهواره ای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری در خطبه های این هفته نماز جمعه پاوه اظهار داشت: مصوباتی در سفر آیت الله رئیسی به کرمانشاه مصوب شد که لازم است مسئولان اجرایی این خطه برای اجرایی شدن این مصوبات نهایت تلاش را  داشته باشند.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: از مسئولان درخواست داریم که نیمی از این مصوبات سفر رئیس جمهور به کرمانشاه را عملی کنند تا به اعتماد عمومی مردم خدشه ای وارد نشود.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: انتظارات ما از رییس جمهور مهم و ویژه است و هر چند انتظارات شهرستان پاوه در این سفر برآورده نشده اما مشکلات و مطالبات شهرستان صادقانه بیان شده و مایه قدردانی است و امیدواریم دستاوردهای سفر در پاوه ملموس و مشهود باشد.

امام جمعه شهرستان پاوه در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در هفته های گذشته دشمنان این نظام و انقلاب هجمه بزرگی علیه حجاب و عفاف به راه انداخته اند و هدف آنها از این جوسازی تخریب جایگاه زن مسلمان و نیز علما و روحانیون دینی است.

ماموستا قادری تاکید کرد: خداوند متعال در آیه مبارک سوره 59 سوره احزاب بانوان و زنان مسلمان را بر رعایت حجاب و پوشش مناسب امر کرده است.

وی اظهار کرد: امروز حجاب برای جامعه اسلامی همانند یک عبادت است بنابراین از روحانیون، معلمان و والدین انتظار داریم که این دستور دین را آموزش دهند.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: در حال حاضر بیش از دو سوم برنامه های ماهواره ای و فضای مجازی به دنبال تخریب اسلام و شریعت رسول خدا(ص) تلاش می کنند.

این عالم اهل سنت یادآور شد: ترویج بی بندوباری، از بین بردن بنیان خانواده، رواج خیانت، افزایش طلاق خروجی شبکه های ماهواره ای است، بنابراین فعالان فرهنگی باید در این باره فعالانه عمل کنند.

ماموستا قادری در ادامه گفت: سفرهای پشت سرهم آمریکایی ها و صهیونیست ها به کشورهای عربی همانند عربستان نشان می دهد که یک عزم جدی برای از بین بردن وحدت بین مسلمان وجود دارد و در این میان بیشترین تلاش دشمنان ایجاد اختلاف بین کشورهای اسلامی و ایران است.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: رسول اکرم(ص) تنها مختص به جهان اسلام نیست، بلکه ایشان متعلق به همه آزادیخواهان و دین گرایان دنیا هستند، زیرا اصول درست زندگی کردن را به انسان آموختند./1400/

ارسال نظرات