۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۷۱۴۹۴۳
همزمان با عید سعید غدیر؛

جشن عمامه گذاری طلاب روستای «کچپ محله» برگزار می شود

جشن عمامه گذاری طلاب روستای «کچپ محله» برگزار می شود
مازندران - حجت الاسلام اکبری از برگزاری جشن عمامه گذاری طلاب روستای کچپ محله بخش هزار جریب شهرستان نکا همزمان با عید سعید غدیر خبر داد.

حجت الاسلام سید حسن اکبری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری جشن عمامه گذاری دونفر از طلاب روستای کچپ محله بخش هزار جریب شهرستان نکا خبر داد.

وی با بیان اینکه این مراسم همزمان با ایام دهه امامت و ولایت در این روستا برگزار خواهد شد، افزود: دو نفر از طلاب این روستا با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران لباس مقدس روحانیت را به تن خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) قم خاطرنشان کرد: این مراسم شب عید سعید غدیر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای کچپ محله منطقه هزار جریب نکا برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این منطقه شخصیت ها و عالمان بسیاری را در دامان خود پرورش داده است، تصریح کرد: در حال حاضر این روستا بیش از صد طلبه و روحانی دارد که مشغول خدمت به دین و انقلاب هستند.

حجت الاسلام اکبری در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به اجرای برخی خدمات در راستای عمران آبادی این روستا اشاره کرد و گفت: همه این اقدامات ارزشمند با خودیاری مردم و همچنین حمایت مسؤولان عالی استان صورت گرفته شود.

وی احداث حسینیه، خانه ایتام ویژه افراد بی بضاعت، تسریع در اجرای طرح هادی روستا، خدمات آب رسانی و گاز رسانی و هچنین جاده دسترسی این روستا از جمله اقداماتی است که در این منطقه انجام و یا در حال اجرا است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم، حضور طلاب و روحانیان در این منطقه را در عمران و آبادی و همچنین رشد و گسترش ارزش های دینی و انقلابی بسیار مؤثر دانست./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات