۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۷۱۵۰۰۹
نماینده ولی فقیه در مازندران:

دشمنی ها با شورای نگهبان نشان دهنده موفقیت این نهاد انقلابی است

دشمنی ها با شورای نگهبان نشان دهنده موفقیت این نهاد انقلابی است
مازندران - امام جمعه ساری گفت: عظمت شورای نگهبان و موفقیت این نهاد انقلابی و ضرورت تقویت آن را از حجم دشمنی های معاندان و بدخواهان انقلاب می توانیم مشاهده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار رییس و کارکنان دفتر نظارت بازرسی انتخابات با اشاره به خدمات ارزنده شورای نگهبان در طول دهه های اخیر گفت: به طور قطع و یقین اگر نهاد شورای نگهبان و به خصوص وظیفه نظارتی این نهاد در انتخابات نبود امروز ما در ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی خلل ها و انحراف های فاحش و خطرناکی را شاهد بودیم.

وی افزود: بنابراین این راست قامتی و صراط مستقیمی که در ارکان مختلف نظام شاهد آن هستیم به برکت این نهاد مقس و بخش نظارتی آن بر انتخابات هستیم.

امام جمعه ساری ادامه داد: عظمت شورای نگهبان و موفقیت این نهاد انقلابی و ضرورت تقویت آن را از حجم دشمنی های معاندان و بد خواهان انقلاب می توانیم مشاهده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان اینکه هر نهادی بیشتر مورد هجمه واقع شود مشخص است آن بخش برای نظام مفید تر، کلیدی تر و حساس تر است، بیان داشت: شورای نگهبان جایگاه بسیار کلیدی در نظام اسلامی دارد که باید حمایت شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه شورای نگهبان از جمله نهادهایی است که همواره شدید ترین هجمه ها علیه آن را شاهد بودیم، تصریح کرد: اما این نهاد انقلابی در طول دهه های اخیر با اقتدار در برابر هجمه های داخلی و خارجی ایستادگی و تنها به وظایف ذاتی خود عمل کرد.

وی بر ضرورت تقویت بصیرت عمومی در جامعه تأکید کرد و گفت: باید بصیرت عمومی در جامعه بالا رود تا مردم تصویرها و فریبکاری ها را از میان چیزهای فریبنده و به ظاهر زیبا تشخیص دهند که خوشبختانه ملت ایران به سطحی از آگاهی و بصیرت رسیده و فریبکاری و ناپاکی ها تشخیص می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه سخنان خود با تأکید براین که در بررسی صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان باید به قدری کارها دقیق و با استدلال باشد که بهانه به دست دشمن داده نشود، افزود: آشنایی کامل با قوانین ومقررات و دارا بودن تسط و مهارت لازم در روند بررسی صلاحیت ها و نظارت بر اخذ آراء در انتخابیات از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان در بعد نظارتی و تأیید صلاحیت ها هر سال قوی تر عمل می کند، خاطرنشان کرد: تصمیم گیری های ما در شورای نگهبان باید بر اساس مدارک و مستندات قوی باشد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات