۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۷۱۵۱۷۷
نماینده ولی فقیه در مازندران:

حضور مردم در کنار امامزادگان عامل تقویت ایمان آنها است

حضور مردم در کنار امامزادگان عامل تقویت ایمان آنها است
مازندران - امام جمعه ساری، حضور مردم در کنار امامزادگان را عامل تقویت ایمان آنها دانست و گفت: باید از ظرفیت بالا در جهت تقویت باورهای اعتقادی مردم بهره گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در رزمایش کمک های مؤمنانه اوقاف استان که در امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد با بیان این که امامزادگان باید به قطب فرهنگی هر منطقه تبدیل شوند، گفت: در صورت تحقق این مهم، شاهد آثار و برکات فرهنگی و اجتماعی در جامعه خواهیم بود.

وی حضور مردم در کنار امامزادگان و انجام کارهای فرهنگی را عامل تقویت ایمان در مردم دانست و افزود: باید از ظرفیت بالای دینی و فرهنگی اماکن متبرکه در جهت تقویت باورهای اعتقادی مردم بهره گرفته شود.

امام جمعه ساری با اشاره به این که از ظرفیت بالای فرهنگی و دینی امامزادگان و بقاع متبرکه می توان در جهت تقویت ایمان و معنویت جامعه بهره گرفت، بیان داشت: با توجه به وجود هزاران امامزاده و بقاع متبرکه در استان باید از ظرفیت بالا نهایت بهره فرهنگی و معنوی برده شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود به کمک های مؤمنانه امروز از سوی اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و گفت: این همت ها بر اساس اعتقاد و ایمان راسخ مردم مؤمن صورت گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که همه این برکات به دلیل ایمان و اعتقاد بالای مردم است، تصریح کرد: باید این اقدامات ارزشمند که با بهره گیری از ظرفیت موقوفات صورت گرفته بیشتر در جامعه ترویج و اطلاع رسانی شود.

وی با بیان این که هنوز مردم بسیاری از اقداماتی که با بهره گیری از عوائد موقوفات در جامعه انجام می شود اطلاع ندارند، افزود: باید اطلاع رسانی در این حوزه بیشتر تقویت شود.

امام جمعه ساری با اشاره به توزیع بسته معیشتی علوی در میان نیازمندان و جامعه هدف از سوی اوقاف استان، گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران تاکنون 200 هزار بسته معیشتی را میان نیازمندان و جامعه هدف خود توزیع کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که این اقدام اوقاف یک خدمت بسیار بزرگ و چشمگیری است، ادامه داد: این اقدامات ارزشمند در راستای حمایت از نیازمندان و کمک های مؤمنانه صورت می گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با تأکید براین که مردم مؤمن و معتقد ما باید بیشتر همت کنند تا موقوفات جدیدی نیز داشته باشیم، گفت: کسانی که از وقف استفاده می کنند باید حقوق وقف را ادا کنند تا شاهد تقویت این خیرات در جامعه باشیم./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات