۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۷۱۵۲۴۸
آیت الله اعرافی تأکید کرد؛

تقویت حوزه های علمیه شهرستان ها از سیاست های مدیریت حوزه

تقویت حوزه های علمیه شهرستان ها از سیاست های مدیریت حوزه
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و همچنین مدیر و معاونین حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین با مدیر حوزه های علمیه دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و همچنین مدیر و معاونین حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین با مدیر حوزه های علمیه دیدار و گفت‌وگو کردند.

بر اساس این گزارش، در این دیدار که همزمان با میلاد با سعادت امام کاظم (ع) انجام شد، حجت الاسلام محمودی طی سخنانی از حضور با برکت آیت الله اعرافی در شهرستان ورامین و دیدار با طلاب و علما شهرستان، از تلاش ها و پیگیری های وی و توجه به حوزه های علمیه و طلاب تقدیر و تشکر کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران روحیه مردمی و پاسخگویی مدیر حوزه های علمیه به طلاب حتی در پیام های تلفنی و فضای مجازی را از ویژگی ممتاز آیت الله اعرافی برشمرد و عنوان کرد: خدمات و پیگیری های شایسته مدیر حوزه، مایه امید طلاب و حوزه های علمیه می‌باشد.

حجت الاسلام سید مهدی محمودی مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین نیز گزارشی از وضعیت حوزه علمیه امام صادق (ع) ارائه نمود و با تشکر از حمایت های آیت الله اعرافی، حضور وی را منشاء رشد و شکوفایی هر چه بیشتر این حوزه علمیه دانست.

آیت الله اعرافی ضمن تقدیر از خدمات نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین و تلاش‌های حوزه علمیه امام صادق(ع) ورامین تقویت حوزه های علمیه شهرستان ها را از سیاست‌های مدیریت حوزه دانست.

مدیرحوزه های علمیه بر لزوم تهیه برنامه ۵ ساله حوزه ها اهتمام به تبلیغ و استفاده از ظرفیت‌ های مجموعه ها تاکید کرد و بر پایی سطوح عالی تا درس خارج را در شهرستان های بزرگ ضروری دانست.

ارسال نظرات