۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۷۱۵۳۱۳

حمله موشکی جدید رژیم صهیونیستی به ریف دمشق

حمله موشکی جدید رژیم صهیونیستی به ریف دمشق
منابع خبری از حمله موشکی جدید رژیم صهیونیستی به ریف دمشق خبر دادند. وزارت دفاع سوریه اعلام کرد که این حمله از آسمان جولان اشغالی صورت گرفته است.

به گزارش  خبرگزاری رسا به نقل از  گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، تلویزیون رسمی سوریه اعلام کرد که سامانه پدافند هوایی این کشور به مقابله با حملات موشکی‌ دشمن بر فراز آسمان ریف دمشق پرداخته‌ است. 

خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) در خبر اولیه از شنیدن صدای چندین انفجار در آسمان دمشق خبر داد ولی به جزئیات بیشتری اشاره نکرد. 

برخی منابع خبری اعلام کردند که سامانه دفاعی سوریه با 7 فروند موشک رژیم صهیونیستی در آسمان ریف دمشق مقابله کرده است. 

پس از انتشار این گزارش‌ها،  وزارت دفاع سوریه در بیانیه خود اعلام کرد، ساعات 12:32 به وقت محلی بامداد روز جمعه (31تیرماه)، رژیم صهیونیستی از آسمان جولان اشغالی اقدام به شلیک چندین موشک به سمت اهدافی در حومه دمشق کرده است که سامانه پدافندی ما به مقابله با حملات موشکی دشمن پرداخته و برخی از آن را ساقط کرده است. 

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد در نتیجه این تجاوز رژیم صهیونیستی 3 نظامی سوری به شهادت رسیده و 7 تن دیگر زخمی شدند و برخی خسارت مادی هم به بار آورده است.

ماه گذشته نیز رژیم اسرائیل از سمت جولان اشغالی سوریه با شلیک چند موشک باندهای فرودگاه دمشق را هدف قرار داد که منجر به وارد آمدن خسارت به این فرودگاه و تعلیق پروازهای آن شد.

ارسال نظرات