۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۷۱۵۴۳۴
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی:

آمریکا در برقراری روابط کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی به جایی نمی‌رسد

آمریکا در برقراری روابط کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی به جایی نمی‌رسد
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آمریکا و هیچ قدرتی، نمی‌تواند جلوی سقوط این رژیم کودک کش را بگیرد، هر کس با این رژیم جنایت‌کار همراه شود، در نابودی آن شریک است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به منطقه را ثبت یک سناریوی شکست دیگر در کارنامه رژیم جنایت‌کار آمریکا در غرب آسیا برشمرد و گفت: سفر بایدن به غرب آسیا، نسبت به مواضع قبلی‌اش در مورد عربستان و رژیم صهیونیستی، نشانه شکست سیاست‌های گذشته بایدن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه  با تأکید بر اینکه بایدن مانند رؤسای جمهور گذشته آمریکا، وعده داد، غارت کرد و عربستان گاو شیرده خود را می‌دوشد، تصریح کرد: بخاطر بی لیاقتی حکام سعودی، جای پای کافران  و فرعون های زمان مانند بایدن را در سرزمین وحی می‌بینیم و تأسف می‌خوریم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه شکست بایدن از سفر به غرب آسیا، از عوامل سرعت بخشیدن به سقوط هر چه بیشتر استکبار و شکست آنهاست، اضافه کرد: آمریکایی‌ها در مسیر برقراری روابط کشورهای غرب آسیا با رژیم اشغالگر قدس به جایی نخواهند رسید.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار دارد، تصریح کرد: آمریکا و هیچ قدرتی، نمی‌توانند جلوی سقوط این رژیم کودک کش را بگیرند، هر کس با این رژیم جنایت‌کار همراه شود، در نابودی آن شریک است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه انتظاری جز دشمنی از دشمن نداریم، اظهار کرد: کار دشمن، دشمنی است و باکی هم از دشمنی‌های استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نداریم، جبهه کفر جبهه واحد است و با قدرت و توانمندی که داریم، توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کنیم.

ارسال نظرات