۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۷۱۵۴۸۸
رهبر جریان حکمت ملی عراق:

رژه حشد شعبی آمادگی و توان رزمی بالای این نیروها را نشان داد

رژه حشد شعبی آمادگی و توان رزمی بالای این نیروها را نشان داد
عمار الحکیم رئیس جریان حکمت ملی عراق با تمجید از رژه روز شنبه نیروهای حشد شعبی، این رژه را نشانگر آمادگی نظامی و توان رزمی بالای این نیروها برشمرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «عمار الحکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق از مقامات عالیرتبه این کشور خواست حشدشعبی را وارد کشمکش‌های سیاسی نکنند.

بر اساس این گزارش، عمار الحکیم در بیانیه‌ای ضمن تبریک به نیروهای حشدشعبی به مناسب هشتمین سالروز تأسیس خود، از رژه نظامی روز شنبه این نیروها با حضور فرمانده کل نیروهای مسلح، وزرای امنیتی، فرماندهان حشد و شخصیت‌های عالیرتبه رسمی ابراز خشنودی کرد.

وی افزود: این رژه آمادگی نظامی و توان بدنی بالای نیروهای حشدشعبی و روند رو پیشرفت این مؤسسه رسمی را نشان داد.

حکیم همچنین از مقامات عالیرتبه خواست تا برای ارتقای وضعیت نیروهای حشدشعبی از لحاظ آموزش، تسلیح و وارد نکردن آن در اختلافات سیاسی تلاش کنند.

وی در پایان گفت: درود بر مرجعیت عالی دینی و صاحب این فتوای مبارک و بهشت گوارای شهدای عراق بویژه شهدای حشدشعبی.

لازم به ذکر است که صبح امروز شنبه رژه نظامی نیروهای حشد شعبی عراق در استان دیالی به مناسبت هشتمین سالگرد تأسیس آن، برگزار شد.

این مراسم در پایگاه نظامی شهید ابومنتظر المحمداوی در استان دیالی و با حضور برخی از دیگر تشکیلات نظامی وزارت دفاع و کشور و دستگاه مبارزه با تروریسم برگزار شد.

حشد شعبی همچنین در جریان این رزمایش از سیستم‌های هدایت و کنترل پهپادهای خود که به دست نیروهای عراقی تولید شده، رونمایی کرد.

مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر به عنوان فرمانده کل قوا نیز در جایگاه و در کنار شخصیت‌های نظامی حضور یافت. در ابتدای رژه نیز تصویر شهید ابومهدی المهندس از روبروی جایگاه عبور داده شد./۹۸۸

ارسال نظرات