۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۷۱۵۵۰۳
استاندار اصفهان:

«روایت تبلیغ» از پرمحتواترین نمایشگاه‌ها است

«روایت تبلیغ» از پرمحتواترین نمایشگاه‌ها است
اصفهان ـمرتضوی با تأکید بر ضرورت اهتمام مسؤولان و مدیران فرهنگی به بازدید از نمایشگاه روایت تبلیغ، گفت:روایت تبلیغ از پرمحتواترین نمایشگاه‌هایی است که در آن شرکت کردم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان صبح امروز با حضور در نمایشگاه روایت تبلیغ که از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برپا شده است، پس از افتتاح نمایشگاه از غرفه‌ها و بخش‌های مختلف نمایشگاه بازدید و با روند نمایشگاه روایت تبلیغ و دستاوردها و برنامه‌های دفتر تبلیغات اسلامی آشنا گردید.

مرتضوی در حاشیه نمایشگاه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه این نمایشگاه یکی از پرمحتواترین نمایشگاه‌هایی است که در آن شرکت کردم، گفت: نمایشگاه روایت تبلیغ امید را به نگاه کسانی که دغدغه فرهنگی و حل مسائل و ناهنجاری‌های جامعه دارند را شکل داده است و توصیه می‌کنم همه مجموعه‌های فرهنگی، دست اندرکاران و مدیران فرهنگی استان که وقت قابل توجهی را برای بازدید از نمایشگاه روایت تبلیغ اختصاص بدهند.

استاندار اصفهان در ادامه افزود: نقطه قوت نمایشگاه رویکردی است که در بخش‌های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی در نظر گرفته شده است، که بنابر بر این رویکرد محتواهای پایه به درستی و به صورت گسترده با ورود دفتر تبلیغات اسلامی همراه بوده است و محتواهای خیلی خوبی در دفتر تبلیغات به صورت گسترده تعریف شده است.

وی با اشاره به ضرورت توجه بیشتر دفتر تبلیغات اسلامی به تبدیل محتواهای تولید شده به محصولات ساده سازی شده، اظهار کرد: همه فهم کردن و عامه پسند کردن و ساده سازی باید در دستور کار دفتر تبلیغات اسلامی قرار بگیرد و شاید یکی از محورهای فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان یک نگاه راهبردی حضور فعال‌تر در فضای مجازی و همین تبدیل محتواها است که باید اتفاق بیافتد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: فکر می کنم که رویکرد دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه مباحث مریوط به حکمرانی قرآنی و اسلامی و رویکرد مربوط به مباحث اقتصادی که در دفتر تبلیغات اسلامی می تواند دو بال زمین مانده ما در مسائلی که با آن مواجه هستیم را پوشش بدهد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه شور و اشتیاق مدیران دفتر تبلیغات اسلامی بسیار زیاد است، تصریح کرد: این شور و اشتیاق به معنای حیات جدی دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه فرهنگ و یک دغدغه مسؤولانه در حوزه فرهنگی و دینی در این مجموعه است و باید این نشاط و شور و دغدغه مندی را به فال نیک گرفت./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات