۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۷۱۵۵۵۸
معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان:

طلاب از ظرفیت شرکت‌های خلاق و نوآورانه برای تبلیغ دین استفاده کنند

طلاب از ظرفیت شرکت‌های خلاق و نوآورانه برای تبلیغ دین استفاده کنند
اصفهان ـ حجت الاسلام خطاط با مثبت ارزیابی کردن عملکرد نمایشگاه روایت تبلیغ گفت: طلاب از ظرفیت شرکت‌های خلاق و نوآورانه برای تبلیغ دین استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام عبدالامیر خطاط معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان، صبح امروز در حاشیه نمایشگاه روایت تبلیغ، با بیان اینکه این نمایشگاه یک نمایشگاه تماشایی و جذاب با محتوای مفید بوده است، گفت: کاری که ما در حوزه علمیه کمتر انجام می‌دهیم همین است که فعالیت‌هایمان را در معرض دید قرار بدهیم و مردم را با دستاوردها و فعالیت‌های حوزه علمیه آشنا کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شاید یکی از فرصت‌هایی که برای دشمنان پدید آمده است تا علیه حوزه علمیه هجوم بیاورند همین عدم معرفی دستاوردها است و این نمایشگاه در زمینه معرفی این دستاوردها ورود کرده است و نمایشگاه بسیار خوبی در این زمینه محسوب می‌شود.

حجت الاسلام خطاط با اشاره به وجود قسمت‌های مختلف در نمایشگاه روایت تبلیغ با موضوعات گسترده، اظهار کرد: بخش «تقاطع نوآوری» در نمایشگاه روایت تبلیغ از بخش‌های مهم نمایشگاه محسوب می‌شود که بخشی از شرکت‌های خلاق و نوآورانه در این قسمت حاضر شده بودند و شرکت‌های بیشتری در این زمینه فعالیت دارند که لازم است معرفی آنها به جامعه و به ویژه فعالان و مدیران فرهنگی و علاقمندان این عرصه صورت بگیرد.

وی ادامه داد: پیشنهاد بنده این بود که آقای قطبی پیگیری کرده و به صورت متناوب در رسانه ملی شرکت‌های خلاق و نوآورانه معرفی بشوند و این شرکت‌ها برای بنده بسیار جذاب بودند و تلاش می‌کنیم تا در فرصت‌های مناسب از خدمات این شرکت‌ها استفاده کنیم.

معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان با استقبال از حضور طلاب و فعالان فرهنگی در شرکت‌های خلاق و نوآورانه، تصریح کرد: طلبه باید بداند رسالت مهم تبلیغ دین و انتقال پیام‌های الهی را برعهده دارد و دغدغه الهی کردن مردم و ارتباط مردم با خداوند متعال دغدغه اصلی طلاب باید باشد.

حجت الاسلام خطاط خاطرنشان کرد: باید فعالیت طلاب در شرکت‌های خلاق و نوآورانه در همین راستا باشد و حتی بازی‌هایی که طراحی می‌شود باید حامل پیام‌های دینی باشد و طلاب بسیار خوب است که وارد این عرصه بشوند و بتوانند از طریق ظرفیت‌های این شرکت‌ها اقدام به فعالیت‌های فرهنگی و دینی کرده و رسالت الهی خود را از این طریق به ثمر برسانند./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات