۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۷۱۵۵۸۱
به همت مدرسه رسانه‌ای استاد فرج نژاد؛

دوره دین و سینما برگزار می‌شود

دوره دین و سینما برگزار می‌شود
اولین دوره مدرسه رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج نژاد تحت عنوان دوره دین و سینما با حضور اساتید برجسته، کارشناسان و پژوهشگران این حوزه برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، اولین دوره مدرسه رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج نژاد با عنوان «دین و سینما» برگزار می‌شود. رفیع الدین اسماعیلی، رئیس مؤسسه شناخت، محمد حسنی، رئیس انتشارات جمکران، سعید مستغاثی، رئیس انجمن منتقدان سینمای ایران، سعید ارجمندفر، رئیس دانشگاه مجازی المصطفی، حجت‌الاسلام علی قهرمانی، پژوهشگر و نویسنده و محمدجواد عرب سالاری، پژوهشگر و نویسنده از اساتید این دوره هستند.

گفتنی است دین و سینما از جمله مهم‌ترین حوزه‌هایی است که مرحوم محمدحسین فرج نژاد فعالیت دقیق علمی کرده بود که کتاب دین در سینمای شرق و غرب مهم‌ترین اثر او در این حوزه شناخته می‌شود.

سرفصل‌های این دوره عبارتند از: دین در سینمای ایران، ماهیت رسانه، ماهیت سینما، سینما و مسیحیت، دین در سینمای شرق با رویکرد بررسی عرفان‌های بودایی و دین در سینمای شرق با رویکرد بررسی ادیان هندی و ژاپنی.

لازم به ذکر است خواهران و برادران طلبه و دانشجو که به حوزه دین و سینما علاقه‌مند هستند، می‌توانند از طریق لینک https://b2n.ir/farajnezhad110 ثبت نام خود را انجام بدهند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09105836641 تماس حاصل کنند.

این دوره در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 13 و 14 و 20 و 21 مردادماه از ساعت هشت صبح الی پانزده عصر در مدرسه رسانه‌ای استاد فرج نژاد به آدرس: خیابان هنرستان، بعد از خیابان شهید تراب نجف زاده، پلاک 245 برگزار می‌شود.

هزینه ثبت نام در دوره 150 هزار تومان می‌باشد، انجمن سواد رسانه‌ای طلاب به همراه مدرسه رسانه‌ای استاد فرج نژاد متولی برگزاری این دوره هستند.

دوره دین و سینما برگزار می‌شود

ارسال نظرات