۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷
کد خبر: ۷۱۵۶۴۲
استاد حوزه و دانشگاه:

خانه خلاق و نوآوری از بخش‌های مهم نمایشگاه روایت تبلیغ است

خانه خلاق و نوآوری از بخش‌های مهم نمایشگاه روایت تبلیغ است
اصفهان ـ قلمکاریان وجود مجموعه‌های خلاق و نوآور را از نقاط قوت تقاطع نوآوری نمایشگاه روایت تبلیغ دانست و گفت: خانه خلاق و نوآوری از بخش‌های مهم نمایشگاه روایت تبلیغ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سید محمد قلمکاریان استاد حوزه و دانشگاه، در حاشیه نمایشگاه روایت تبلیغ، با حضور در جمع اصحاب رسانه، با بیان اینکه نمایشگاه روایت تبلیغ نمایشگاهی بزرگ و ارزشمندی است، گفت: این نمایشگاه نشان دهنده عزم راسخ، تلاش وافر و کوشش و فعالیت‌های ارزشمند دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان است.

وی در ادامه افزود: بخش‌های خیلی خوبی در این نمایشگاه وجود دارد، از اینکه مسائل به صورت مسأله محور دیده شده بود و اینکه این نمایشگاه بر مشکلات و مسائل جامعه متمرکز شده است بسیار با ارزش و با اهمیت است. دفتر تبلیغات اسلامی نیازها را به خوبی شناخته و دیده است و براساس نیازسنجی به موضوعات پرداخته است و بخش‌های مختلفی که در جامعه مغفول مانده بود از سوی دفتر تبلیغات اسلامی مورد توجه واقع شده است.

قلمکاریان نحوه عملکرد دفتر تبلیغات اسلامی را حکیمانه، عالمانه و هنرمندانه برشمرد و تصریح کرد: سبک دفتر تبلیغات اسلامی در پرداختن به مسائل بسیار اثرگذار و قابل فهم برای جامعه است و به نظرم کار بسیار ارزشمند و مؤثری انجام شده است.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: بخش خانه خلاق و نوآوری اشراق در نمایشگاه روایت تبلیغ از بخش‌های بسیار قابل توجه و مهم است که این مجموعه یکی از بخش‌های تقریبا تازه تأسیس دفتر تبلیغات اسلامی محسوب می‌شود که با مدیریت خوب حجت الاسلام قطبی یک مرکز خیلی خوب، خلاقانه و مبتکرانه و بروز است.

وی وجود ایده‌ها و مجموعه‌های بسیار خوب و خلاق و نوآور را از نقاط قوت بخش تقاطع نوآوری نمایشگاه روایت تبلیغ ارزیابی کرد و گفت: با فعالیت‌های بسیار خوبی که در مرکز اشراق انجام شده است شاهد رشد و شکوفایی در عرصه فرهنگی، اجتماعی، دینی و انقلابی خواهیم بود.

قلمکاریان ابزار هنر را یک پیشران برای عرصه فرهنگ دانست و تصریح کرد: پیشرانی ابزار هنر برای فرهنگ در جامعه ما بسیار مؤثر است و هر مقدار از ابزارهای هنری، ابزارهای نرم و ابزارهای اثرگذار برای عرصه فرهنگ استفاده کنیم نتایج بهتری کسب خواهیم کرد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات