۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴
کد خبر: ۷۱۵۶۹۹
جانشین فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

امروز دشمنان علیه حجاب و عفاف فتنه گری می کنند

امروز دشمنان علیه حجاب و عفاف فتنه گری می کنند
سردار فدوی گفت: امروز دشمنان علیه حجاب و عفاف فتنه گری می کنند و در این جبهه تمام توان و نیروی خود را به کار بسته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار علی فدوی در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد که در یادمان این عملیات با حضور بسیاری از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان و مسؤولان و مردم برگزار شد، اظهار داشت: ان شاء الله وعده امام راحل مبنی بر اینکه این انقلاب به صاحب اصلی اش تحویل داده خواهد شد، تمام جهانیان شاهد این امر خواند بود.

جانشین فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از پرافتخاراترین صفحات تاریخی اسلامی، دوران دفاع مقدس است که در آن فراز و نشیب های بسیاری وجود داشت.

این سردار هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: بیش از 87 کشور بعد از پایان دوران دفاع اعلام کردند که به صورت مستقیم و غیرمستقیم از صدام بعثی علیه ایران حمایت کردند.

وی با اشاره به اینکه شیطنت بعثی ها و دشمنان انقلاب حتی بعد از قطعنامه 598 ادامه یافت، عنوان کرد: در مرصاد تنها منافقان کوردل حضور نداشتند بلکه همه دشمنان حاضر بودند اما جلودار آن‌ها منافقان احمق بودند.

سردار فدوی اظهار کرد: رویدادهایی که در تنگه مرصاد رخ داد یکی از برکات روزهای آخر جنگ است، تا جایی که این احمق‌ها حمله نمی‌کردند خباثت و حملات آن‌ها پس از جنگ ادامه یابد.

جانشین فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: منافقان و اشرار و دشمنان این انقلاب و ملت در کمینگاه مرصاد به دام افتادند و بسیاری از آنها به هلاک رسیدند و بی شک اگر وضعیت جغرافیایی منطقه نبود، هیچ یک از این عوامل نفاق جان سالم به در نمی بردند.

وی افزود: منافقان جان به در برده در علمیات مرصاد امروز در قالب جنگ نرم و فرهنگی هنوز دشمنی خود را در اقصی نقاط جهان به ویژه در کشور آلبانی علیه مردم ایران ادامه می دهند و این نشان از کینه آنان از این ملت بزرگ است.

سردار فدوی تصریح کرد: امروز دشمنان علیه حجاب و عفاف فتنه گری می کنند و در این جبهه تمام توان و نیروی خود را به کار بسته اند.

جانشین فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران در دهه 60 به جهانیان نشان داد که برای حفظ تمامیت ارضی خود آماده هرگونه ایثار و جهاد است و بیگانگان هم به این امر اذعان دارند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: بعد از گذشت نزدیک به 34 سال از پایان جنگ تحمیلی کسی جرات نکرده است که تاکنون به سمت ایران شلیک کند که نشان از اقتدار و صلابت این نظام اسلامی دارد.

سردار فدوی اظهار کرد: اگر با بصیرت امامین انقلاب عمل کنیم؛ خداوند برای بندگان تکالیف سختی مشخص نکرده است و بندگان باید بفهمند و بصیرت داشته باشند و به تکالیفی که خدا مشخص کرده است تا پای جان مصرّ باشند آ‌ن چنان که بعد از پیروزی انقلاب تاکنون این‌گونه بوده است.

جانشین فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اکنون تمام دنیا اذعان دارند قدرت نظام به‌خاطر این قاعده قرآنی است و باید از این الگو درس بگیریم که وعده خدا در تمام زمینه‌ها حق است و باید به آنچه خدا گفته است عمل کنیم و مطمئن باشیم که خداوند به وعده خود عمل می‌کند.

وی یادآور شد: امروز شاید در حوزه اقتصادی و تهاجم فرهنگی دشمنان با مشکلاتی روبرو هستیم ولی بی شک حرکت در مسیر دستورات الهی ما را در برطرف کردن همه این مشکلات یاری خواهد کرد.

سردار فدوی گفت: باید به ‌برکت انقلاب اسلامی، امامین انقلاب، شهدا و وعده‌های خداوند که حق است، مصمم باشیم و در تمام امور مربوط به بندگان دستورالعمل و قاعده مشخص شده است که باید به آن عمل کنیم که دیگر نگران امور کنونی نباشیم و از طرفی در هر روز از روزهای سال و مکان‌های مختلف چهره‌های بزرگی پیشِ‌روی ماست که هرکدام حجت خداوند هستند./1400/

ارسال نظرات