۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۷۱۵۷۷۰
فرماندار اصفهان:

ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی بسیار ارزنده و کاربردی است

ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی بسیار ارزنده و کاربردی است
اصفهان ـ احمدی ظرفیت های دفتر تبلیغات را کاربردی و ارزنده دانست و گفت: حرف های نو، پاسخگویی به نیازها با روش های نوین در ارائه از ویژگی‌های نمایشگاه روایت تبلیغ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان، در آیین اختتامیه نمایشگاه روایت تبلیغ، با بیان اینکه اصلی‌ترین دستاورد نمایشگاه روایت تبلیغ معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی است، گفت: بسیاری از افراد نسبت به این دستاوردها و ظرفیت‌ها اگاهی نداشته و ندارند و این یک ضرورت است که به معرفی دفتر تبلیغات اسلامی بپردازیم.

احمدی در ادامه خاطرنشان کرد: باید کارهای بسیار خوبی که در دفتر تبلیغات اسلامی براساس مسائل و نیازهای مختلف جامعه انجام شده است مورد توجه واقع بشود و تبلیغ و شده و بهره گیری بشود.

فرماندار اصفهان نمایشگاه روایت تبلیغ را نمایشگاهی ارزنده و متناسب با نامگذاری آن دانست و اظهار کرد: برنامه‌های خیلی خوبی در این نمایشگاه ارائه شده است و این ظرفیت‌ها بسیار قابل توجه است. ارائه های نوینی از مطالبی که تهیه شده بود در این نمایشگاه وجود داشت و این یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: حرف های نو، پاسخگویی به نیازها با روش های نوین در ارائه از ویژگی‌های نمایشگاه روایت تبلیغ است، به نظر می‌رسد یکی از ضرورت های کنونی استفاده از ظرفیت‌های  دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه پاسخگویی به نیازهای جامعه و مدیریت است.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: نتیجه بازدید بنده از این نمایشگاه این خواهد بود که به کارآمدی کارگروه‌های اجرایی در سطح شهرستان اصفهان از طریق بهره گیری از ظرفیت‌ها و دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی بیافزاییم و از این داشته ها کمال استفاده را ببریم./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات