۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۷۱۵۷۳۴
شهردار اصفهان:

مرکز اشراق کار اصلی ارائه محتوا در قالب جدید را انجام می‌دهد

مرکز اشراق کار اصلی ارائه محتوا در قالب جدید را انجام می‌دهد
اصفهان ـ قاسم‌زاده با اشاره به اهمیت ارائه محتوای فرهنگی تبلیغی در قالب‌های جدید گفت: خانه خلاق و نوآوری اشراق کار اصلی ارائه محتوا در قالب جدید را انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، علی قاسم زاده شهردار اصفهان، ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه روایت تبلیغ، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مشکل ما در حوزه تعلیم و تبلیغ و فرهنگ عدم استفاده از زبان نسل امروز است، گفت: امروز آنچه در نمایشگاه مشاهده کردم دقیقا در راستای همین فرمایشات رهبر معظم انقلاب بوده است و سالها است دفتر تبلیغات اسلامی در این مسیر حرکت می‌کند.

شهردار اصفهان در ادامه اظهار کرد: دفتر تبلیغات در حال حرکت به سمت بازتعریف قالب‌ها و حتی بازنویسی محتواها در خصوص نیازهای نسل نوجوان و جوان است و این اقدامات ارزنده جای ستایش و تقدیر دارد.

وی در خصوص فعالیت‌های خانه خلاق و نوآوری اشراق، تصریح کرد: کار اصلی در عرصه‌های یاد شده را همین مجموعه‌های خلاق و نوآور انجام می‌دهند، این مجموعه‌ها محتوای معرفتی را در فرم‌های جدید ارائه می‌دهند و این همان تحول قالب و زبان و نحوه ارائه محتوا است.

قاسم زاده نزدیک شدن به زبان امروز و نیازهای مخاطب امروزی را ویژگی فعالیت خانه خلاق و نوآوری اشراق عنوان کرد و گفت: این اقدامات واقعا مؤثر و مفید و ارزنده است و شهرداری اصفهان هم حامی این فعالیت‌ها خواهد بود./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات