۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۷۱۵۶۵۰

بازدید مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان از نمایشگاه روایت تبلیغ

بازدید مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان از نمایشگاه روایت تبلیغ
اصفهان ـ حجت الاسلام بهرامی، مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان از نمایشگاه روایت تبلیغ بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام غلامرضا بهرامی مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، صبح امروز در حاشیه نمایشگاه روایت تبلیغ در جمع اصحاب رسانه، با بیان اینکه از مشاهده اینهمه ظرفیت و دستاورد دفتر تبلیغات اسلامی بسیار خوشحال شدم، گفت: واقعا به این جمله رهبر معظم انقلاب که می‌فرمایند نماد روشنفکری دینی دفتر تبلیغات اسلامی است پی بردم.

وی در ادامه افزود: دفتر تبلیغات اسلامی نهادی است که به خوبی جامعه را می‌شناسد، خوب افراد قابل توجه علمی و پژوهشی را جذب کرده و نخبگان حوزه و دانشگاه را به کار گرفته است. دفتر تبلیغات اسلامی نیاز جامعه امروزی به ویژه نسل جوان و مسائل مورد نیاز آنها را به خوبی می‌شناسد و رصد خوبی از مسائل اجتماعی و نیازهای جامعه دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان خاطرنشان کرد: بعد از اینکه نگاه جدیدی به دفتر تبلیغات اسلامی شد و قطب‌هایی راه اندازی شد که این قطب‌ها با تمرکز در قم و تقسیم در استان‌ها بسیار اتفاقات خوب و کارهای ارزشمندی را رقم زد و دستاوردهای بسیاری هم به دنبال داشته است.

حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه امیدوار هستیم دورنمایی که در ذهن مجریان و برنامه ریزان دفتر تبلیغات اسلامی است توسط نهادهای بالا دستی مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: توجه نهادهای بالا دستی به رویکردها و برنامه‌ها و ظرفیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی برای پیاده سازی برنامه‌های این نهاد دینی و فرهنگی بسیار ضروری و برای جامعه بسیار سازنده است.

وی با تقدیر از برگزار کنندگان نمایشگاه روایت تبلیغ، اظهار کرد: با یک بازدید نیم روزه از نمایشگاه روایت تبلیغ امکان آشنایی با دستاوردها و ظرفیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی فراهم می‌آید. اطلاع رسانی و دعوت از مسؤولان مراکز فرهنگی، پژوهشی و تصمیم گیرنده به منظور بازدید از این نمایشگاه و آشنایی با ظرفیت‌ها و برنامه‌های دفتر تبلیغات اسلامی امری بسیار لازم و ضروری است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در ادامه عنوان کرد: بخشی از فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی کاملا تخصصی و بخشی مناسب عموم جامعه و فعالیت‌های تبلیغی و نسل جوان است، تمرکز بخشیدن به این فعالیت‌ها کار دشواری است که در نمایشگاه روایت تبلیغ انجام شده است./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات