۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۷۱۵۶۴۸
رییس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان:

فعالیت‌های خانه خلاق و نوآوری امید آفرین است

فعالیت‌های خانه خلاق و نوآوری امید آفرین است
اصفهان ـ حجت الاسلام دبیری فرد گفت: معرفی ظرفیت شرکت‌های خلاق فرهنگی امیدآفرین بوده و می‌تواند برای فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی بسیار اثرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد دبیری فرد رییس دفتر تبلیغات اسلامی استان خوزستان، صبح امروز در حاشیه نمایشگاه روایت تبلیغ در جمع اصحاب رسانه، نمایشگاه روایت تبلیغ را نمایشگاهی جامع ارزیابی کرد و گفت: بسیار لازم و ضروری است که عموم افراد اثرگذار فرهنگی چه در سطح استان اصفهان و چه در سطح کشور این نمایشگاه را از نزدیک ببینند و با دستاوردها و محصولات و خروجی دفتر تبلیغات اسلامی آشنا بشوند.

وی در ادامه افزود: هم دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و هم دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این نمایشگاه به خوبی معرفی شده است و این یک ابتکاری است که دفتر تبلیغات اصفهان داشته است. به نظر من روایت تبلیغ نمایشگاه بسیار خوبی است.

حجت الاسلام دبیری فرد تصریح کرد: باید تلاش بشود که افراد تصمیم گیر و تصمیم ساز در حوزه فرهنگی با حضور در این نمایشگاه با این دستاوردها و ظرفیت‌ها آشنا بشوند. پیشنهاد می‌شود در چنین نمایشگاه‌هایی فهرستی از محتوای نمایشگاه ارائه بشود که افراد با نظام فکری مشخصی از آن بازدید داشته باشند.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: خانه خلاق و نوآوری از متأخرین از جهت تولدی در دفتر تبلیغات اسلامی است، در این مدت کوتاه این بخش توانسته است به خوبی خود را نشان بدهد و مورد توجه واقع شده است و بنده نیز در سفر به اصفهان حجت الاسلام عبدالحسینی را که مسؤول خانه خلاق و نوآوری ما در اهواز است را به از میان معاونین همراه آورده ام تا بیشتر با ظرفیت‌های این بخش از فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی آشنایی پیدا کنیم.

وی ادامه داد: شرکت ها، گروه‌های تبلیغی و ایده پردازان مختلفی در قالب نمایشگاه تقاطع نوآوری خانه فناوری و خلاق اشراق در کنار نمایشگاه روایت تبلیغ حاضر شد‌ه‌اند و معرفی و ارائه ظرفیت‌های این شرکت‌ها بسیار سازنده و مفید است و می‌تواند برای فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی بسیار اثرگذار باشد.

حجت الاسلام دبیری فرد فعالیت‌های خانه خلاق و نوآوری اشراق را امیدآفرین دانست و اظهار کرد: برخی شرکت‌های دانش بنیان و خلاق مرکز اشراق حتی در دور زدن تحریم‌ها توانسته‌اند اقدامات مؤثری داشته باشند و بدون هیچگونه ادعایی این شرکت‌های خلاق و نوآور مشغول فعالیت هستند و اقدامات حجت الاسلام قطبی در این حوزه جای تقدیر دارد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات