۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۷۱۵۷۳۱
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی گره گشای مشکلات کشور است

ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی گره گشای مشکلات کشور است
اصفهان ـ شیخی با اشاره به ظرفیت‌های گسترده دفتر تبلیغات اسلامی گفت: حل مسائل کشور از دل کارهای کارشناسی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان می‌تواند رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، زهرا شیخی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه روایت تبلیغ، در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه نمایشگاه روایت تبلیغ حاصل فعالیت انسان‌های پرتلاشی است که در کنار ایده‌های خوب اقدامات عملیاتی خوبی را انجام دادند، گفت: باید این مسیر و این ایده‌ها تقویت و حمایت بشود تا راهگشای بسیاری از آسیب‌های کشور باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: حل مسائل کشور از دل کارهای کارشناسی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان می‌تواند رقم بخورد و کمک رسان راهگشایی گره‌های کور کشور در عرصه های مختلف باشد.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد کار عمیق فکری و حاصل نتایج فعالیت‌ها و زحمات‌ گسترده در بازه زمانی طولانی توسط متخصصین و کارشناسان مربوطه در دفتر تبلیغات اسلامی در قالب این نمایشگاه عرضه شده باشد و بررسی و حمایت این زحمات می‌تواند منجر به دستاوردهای خوب برای اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان و خانواده‌ها باشد.

شیخی با تقدیر از اقدامات دفتر تبلیغات اسلامی اظهار کرد: با اطلاع رسانی در زمینه اقدامات صورت گرفته می‌توان مانع موازی کاری‌ها شد و هدایت کردن و بررسی دقیق این اقدامات می‌تواند مانع هدررفت بودجه‌ها و هدایت دقیق‌تر این اقدامات بشود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاوردها و اقدامات خانه خلاق و نوآوری اشراق گفت: در دنیا شاهد یک جهش علمی زیادی هستیم، این جهش علمی و ظرفیت در کشور ما اگر از دنیا بیشتر نباشد کمتر هم نیست و کاملا مشهود است که حتی در رده سنی پایین و در میان نوجوانان و جوانان ما شاهد خلاقیت‌های بسیار ارزنده‌ای هستیم که اگر اینها کمک و حمایت بشوند منجر به دستاوردهای خوبی برای کشور خواهد شد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات