۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۷۱۶۲۷۶
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

دشمن تلاش های بسیاری برای تخریب اعتقادات ملت ایران انجام می دهد

دشمن تلاش های بسیاری برای تخریب اعتقادات ملت ایران انجام می دهد
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: در دوران سیاسی این کشور تلاش های بسیاری برای کمرنگ کردن اعتقادات ملت ایران انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: عاشورا و تاسوعا درس های بزرگی برای مسلمان با بصیرت دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: در دوران سیاسی این کشور تلاش های بسیاری برای کمرنگ کردن اعتقادات ملت ایران انجام شده ولی هرگز دشمن در این امر توفیقی نداشته است تا جایی که اعضای هیات رییسه شوروی اعتراف کردند که ما هر چه تلاش و فعالیت سیاسی می‌کنیم، یک محرم و صفر آنها را بی نتیجه می‌کند.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: امام حسین علیه السلام به عاقبت نهضت خویش به خوبی آگهی داشت، ولی حفظ دین اسلام را واجب تر از همه چیز دانستند و این امر زمینه رویداد بزرگ و جهانی مکتب عاشورا شد.

آیت الله علما عنون کرد: امام حسین علیه السلام تا آخرین لحظه حیاتشان مدافع دین اسلام و اخلاق بودند و آن زمانی که این دو را در خطر دیدند، برای شهادت در این راه آماده شدند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: بنابراین جوان امروز باید ضمن آشنایی با سیره امام حسین علیه السلام، منش این بزرگوار در زندگی خویش پیاده کند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان خطبه های خود با اشاره به هفدهم مردادماه، روز خبرنگار خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر «جهاد تبیین» تاکید دارند، بنابراین تمامی تریبون داران و خبرنگاران باید حقایق اسلام و این انقلاب را به خوبی برای جامعه بیان و تبیین کنند./1400/

ارسال نظرات