۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۷۱۶۳۲۴
امام جمعه موقت کرمانشاه:

مکتب امام حسین اهل سازش در برابر ظلم نیست

مکتب امام حسین اهل سازش در برابر ظلم نیست
کرمانشاه ـ حجت الاسلام و المسلمین حجتی گفت: مکتب امام حسین(ع) و عاشورا اهل سازش در برابر ظلم و زورگویی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی در مراسم عزاداری محرم حسینی در سخنانی اظهار داشت: محرم ماهی بزرگ برای بصیرت افزایی مسلمین و نیز شناخت دشمن واقعی جهان اسلام است.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: در این ماه شاهد روشن شدن بسیاری از حقایق اسلام هستیم که بی شک اگر قیام سید الشهدا (ع) به وقوع نمی پیوست احتمال اینکه این حقایق و خیانت ها علیه اسلام برملا شود، بسیار کم بود، لذا حرکت عظیم امام حسین (ع) و یارانش در صحرای کربلا برای جهان اسلام یک تحول بزرگ آفرید.

این استاد حوزه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: مکتب امام حسین (ع) و عاشورا اهل سازش در برابر ظلم و زورگویی نیست، کسی که در مسیر این مکتب حرکت می کند هرگز سر کُرنش در برابر ظالمین فرود نخواهد آورد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی افزود: امروز ایران اسلامی با تاسی از نهضت عاشورا و روحیه استکبارستیزی و ظلم ستیزی امام حسین علیه السلام یک تنه در برابر جهان استکبار ایستاده است و علیرغم فشارهای اقتصادی و سیاسی بسیار، همچنان این انقلاب در مسیر توسعه و اقتدار خود حرکت می کند.

وی در ادامه به تجاوز روز گذشته رژیم صهیونیستی به فلسطین و به شهادت رساندن بسیاری از مردم این کشور اشاره کرد و گفت: در واقع تجاوز روز گذشته صهیونیست ها به فلسطین نشان دهنده ترس اسرائیلی ها از فراگیر شدن نهضت مقاومت در منطقه علیه آنان است.

امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: حمله کورکورانه و به شهادت رساندن مردم بی دفاع فلسطین از سوی نظامیان صهیونیست به نوعی سردرگمی سران این کشور غاصب در برابر نهضت های مقاومت را عیان کرد، امروز رژیم صهیونیستی در پشت دیوارهای بتی که خود ساخته است، پنهان شده است که این یک پیروزی بزرگ برای ملت فلسطین و حزب الله محسوب می شود./1400/

ارسال نظرات