۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۷۱۶۴۴۹

تقدیر علمای لبنان از پاسخ قاطع مقاومت فلسطین به دشمن صهیونیستی

تقدیر علمای لبنان از پاسخ قاطع مقاومت فلسطین به دشمن صهیونیستی
علمای مسلمان لبنان در بیانیه‌ای پاسخ قاطع مقاومت فلسطین به تجاوز‌های اخیر رژیم صهیونیستی را ستودند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، علمای مسلمان لبنان در بیانیه‌ای پاسخ قاطع مقاومت فلسطین به تجاوز‌های اخیر رژیم صهیونیستی را ستودند. 

در بیانیه علمای مسلمان لبنان تاکید شد وقتی تنها یک گروه به چنین پیروزی بزرگی علیه دشمن صهیونیستی دست پیدا می‌کند، در صورت مشارکت تمام محور مقاومت در یک جنگ علیه رژیم صهیونیستی، زوال این رژیم امری حتمی خواهد بود.

در بخش دیگری از بیانیه نیز، همدستی رژیم‌های عربی با دشمن صهیونیستی در تهاجم اخیر که از طریق سکوت و استنکاف از پرداختن به هر تلاشی برای توقف این تجاوز و بلکه فشار بر مقاومت برای ممانعت از واکنش آن صورت گرفت، محکوم شده است.

همچنین سکوت جامعه جهانی و حتی مشارکت و همراهی بین المللی با این تجاوز و عدم ورود سازمان‌های بین المللی به حیطه وظایف بشر دوستانه خود در حفاظت از غیر نظامیان به ویژه کودکان که منجر به شهادت شمار زیادی از آن‌ها شد نیز به شدت محکوم و تاکید شد این موسسات حتی از محکومیت رژیم صهیونیستی به دلیل جنایاتش علیه بشریت نیز امتناع کردند.

علمای مسلمین لبنان ضمن تبریک به جنبش جهاد اسلامی فلسطین در رویارویی با یورش وحشیانه رژیم صهیونیستی، برای شهدایی که در حین انجام وظیفه جهادی خود جان خود را از دست دادند، آرزوی علو درجات کردند.

در پایان بیانیه علمای مسلمین لبنان همچنین آمده است؛ پایمردی جانانه ملت فلسطین را می‌ستاییم./۹۸۸/

ارسال نظرات