۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۷۱۶۵۰۰

تفاهم حوزه علمیه با دانشگاه رضوی در حوزه نشر

تفاهم حوزه علمیه با دانشگاه رضوی در حوزه نشر
خراسان رضوی - در تفاهم بین مدیریت پژوهش حوزه علمیه خراسان با معاونت پژوهش دانشگاه علوم اسلامی رضوی، قرار بر همکاری در حوزه نشر و چاپ کتاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، معاونت پژوهش این نهاد علمی فرهنگی در راستای اهداف دانشگاه مبنی بر همکاری با حوزه علمیه و اولویت این کار در توصیه های تولیت معزز آستان قدس رضوی، همکاری هایی را با بخش پژوهش حوزه داشته و در این راستا به تفاهم رسیده است.

با توجه به حضور حقوقی تولیت آستان قدس رضوی در بین اعضای شورای عالی حوزه علمیه خراسان(منصوبین رهبری معظم) و تاکید مقام معظم رهبری به ایشان در حکم تولیت مبنی بر همکاری با حوزه علمیه، دانشگاه علوم اسلامی رضوی به عنوان زیرمجموعه مدیریتی ایشان همکاری های مختلفی همچون حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه در کمیته های مختلف حوزه و نیز همکاری های آموزشی و پژوهشی داشته است.

بر این اساس در تفاهمی بین آقای حصاری مدیر پژوهش حوزه علمیه خراسان با  حجت الاسلام والمسلمین دکتر روشن ضمیر، معاون پژوهش دانشگاه علوم اسلامی رضوی در حوزه نشر، تفاهم به همکاری و چاپ 5 درسنامه شد.

این 5 درسنامه یا کتاب مطرح، در فضای آموزشی حوزه و دانشگاه رضوی و همچنین برخی از دانشگاه های استان مشترک بوده و در طی یکسال پیش رو به سرانجام می رسد./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات