۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۷۱۶۵۳۰

گشت و پایش‌های نیروهای محیط‌بانی برای یافتن خانواده یوز تلف شده

گشت و پایش‌های نیروهای محیط‌بانی برای یافتن خانواده یوز تلف شده
گشت و پایش‌های نیروهای محیط‌بانی در محدوده‌ای که تصادف منجر به تلف شدن یوز در محور میامی اتفاق افتاده همچنان ادامه دارد. این گشت و پایش‌های به دنبال ثبت گزارشاتی از حضور و مشاهده ۲ یوزپلنگ ایرانی دیگر در آن محدوده انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ روز جمعه یک فرد یوزپلنگ ایرانی ماده در محور عباس‌آباد_میامی تلف شد. جدای از ماده یوزپلنگ تلف شده گزارش‌ها حاکی از آن است که 2 یوزپلنگ دیگر نیز در محل حادثه دیده شده‌اند که احتمال می‌رود خانواده یوز تلف شده باشند. به همین منظور همچنان گشت و پایش های شبانه روزی محیط‌بانان در محدوده تصادف ادامه دارد تا در صورت مشاهده مجدد یوزپلنگ‌ از هرگونه تصادف احتمالی و رقم خوردن فاجعه‌ای دیگر جلوگیری شود.

همچنین با توجه به اینکه توله یوزپلنگ تلف شده جز یوزهای شناسنامه‌دار نبوده است، این احتمال می‌رود که خانواده آن هم شناسایی نشده باشند و در صورت مشاهده آن‌ها بتوان تعداد 2 فرد یوزپلنگ دیگر را به آمار یوزپلنگ‌های شناسنامه‌دار اضافه کرد.

توجه به تابلوهای سرعت مجاز و رعایت قوانین رانندگی توسط رانندگان در محدوده مذکور می‌تواند محیط‌بانان را در این امر یاری کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات