۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۷۱۶۵۵۸
پس از تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر موضوع جهاد تبیین؛

شبکه منسجم تبیین‌گران در کشور ایجاد شد

شبکه منسجم تبیین‌گران در کشور ایجاد شد
خوزستان - مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: پس از تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر موضوع جهاد تبیین، شبکه منسجم تبیین‌گران در کشور ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام مهدی اخوان‌صباغ، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان امروز در دیدار با محمد شهباز گهروئی، رئیس حوزه هنری خوزستان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر موضوع جهاد تبیین اظهار داشت: پس از تأکیدات مقام معظم رهبری بر موضوع جهاد تبیین راهبرد سازمان تبلیغات در سراسر کشور فعال شدن در موضوع جهاد تبیین و ایجاد شبکه منسجم تبیین‌گران در کشور شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه خوزستان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای فعالسازی در بحث جهاد تبیین دارد، عنوان کرد: ظرفیت‌های خیلی خوب و نابی از مجموعه‌های مردمی، مؤسسات، خانه‌های قرآن، تشکل‌های مذهبی، هیئات، ائمه جماعات و مبلغان و بانوان فرهیخته وجود دارند که همه این ظرفیت‌ها را با نگاه جهاد تبیین، به کار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های خوبی به ویژه در بخش نیروی انسانی در خوزستان وجود دارد که امیدواریم بتوانیم با یک وحدت رویه و انسجام اقدامات مورد نظر را محکم به پیش ببریم تصریح کرد: ما باور داریم در یک جنگ فرهنگی پیچیده و ترکیبی قرار گرفته‌ایم و به فرموده مقام معظم رهبری در این جنگ ترکیبی باید حمله ترکیبی کرد.

حجت‌الاسلام اخوان‌صباغ اصلی‌ترین رویکرد سازمان تبلیغات را خروج فعالیت‌ها از حالت انفعال و فعال کردن آن‌ها دانست و عنوان کرد: در این فضا نگاه ویژه به مردم و استفاده از ظرفیت‌های مردمی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی کار به مردم سپرده شد و حضور بسیجی‌وار، جنگ را به پیروزی رسانید اضافه کرد: اکنون نیز دشمن دائما در حال برنامه‌ریزی و ایجاد ظرفیت‌های جدید برای مقابله است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان یادآور شد: می‌طلبد آرایش جنگی به خود بگیریم و جبهه انقلاب اسلامی و جهاد فرهنگی را به صورت ویژه دنبال کنیم که این امر منوط به اخلاص، برنامه‌ریزی، نوآوری و استفاده از همه ظرفیت‌هاست، اگرچه فاصله ما تا مطلوب‌ها زیاد است./۹۴۵۴/

ارسال نظرات