۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۷۱۶۶۶۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

استان لرستان نیازمند اشتغال پایدار است

استان لرستان نیازمند اشتغال پایدار است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: استان لرستان نیازمند اشتغال پایدار است و با تکیه بر ظرفیت های موجود و بهره مندی از آنها مشکل بیکاری جوانان رفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی لرستان، گفت: ما در مقطعی هستیم که فرصت آزمایش و خطا نداریم و استان در وضعیتی است که نیازمند اشتغال پایدار است.

نماینده ولی فقیه در لرستان به مشکل بیکاری استان لرستان اشاره کرد و افزود: استان لرستان ظرفیت های چشمگیری داشته و از این ظرفیت ها در جهت اشتغال زایی برای جوانان استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذارانی علاقه خود را برای سرمایه گذاری در لرستان اعلام کرده اند، عنوان داشت: باید بستر برای فعالیت این سرمایه گذاران در عرصه های مختلف فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر این که باید بتوانیم این بسترها را به اقدام و عمل نزدیک کنیم، بیان کرد: اگر این بسترها فراهم شود، حتماً اتفاقات خوب با یاری خداوند در لرستان تحقق خواهد یافت.

وی با تأکید بر اینکه باید مزیت‌های اقتصادی لرستان و همچنین معافیت‌ها و مشوق‌ها برای سرمایه گذاران در این راستا اعلام شوند، عنوان کرد: امیدواریم با این اقدامات از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب برسیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه رفع عقب ماندگی‌های لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است، گفت: این تحول همراه با جهش است که می‌تواند انبوه بیکاران استان را مشغول به کار کند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات