۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۷۱۵۷۷۲
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تشریح کرد؛

اهداف دفتر تبلیغات اسلامی در تقاطع نوآوری نمایشگاه روایت تبلیغ

اهداف دفتر تبلیغات اسلامی در تقاطع نوآوری نمایشگاه روایت تبلیغ
اصفهان ـ حجت الاسلام احمدیان گفت: ایده‌هایی که تبدیل به محصول فرهنگی شده اند می‌توانند مخارج خود را تأمین و بدون وابستگی دستگاه‌ها به صورت مستقل مشغول به فعالیت باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در حاشیه نمایشگاه روایت تبلیغ در جمع اصحاب رسانه، با بیان اینکه یکی از قسمت‌های بسیار پربار، پریازدید و مورد توجه بازدید کنندگان در نمایشگاه روایت تبلیغ، قسمت تقاطع نوآوری بود، گفت: در واقع این قسمت به جهت اینکه نیازهای واقعی فرهنگی و اجتماعی را مورد هدف قرار داده و براساس درک واقعی از نوع کارهایی که طلاب می‌توانند در فضای کسب و کار متناسب با شأن خود و اقتضائات جامعه قرار بدهند باعث شده این قسمت مورد توجه قرار بگیرد.

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب امسال را سال اشتغال و دانش بنیان نامیدند یعنی اشتغالی که مبتنی بر دانش‌های بنیادین باشد، ما در این نمایشگاه تلاش کردیم که این نوع اشتغالزایی را به عنوان یک نمونه در مجموعه‌های فرهنگی و طلبگی به نمایش بگذاریم.

تقاطع نوآوری ارائه دهنده توانمندی طلاب است

حجت الاسلام احمدیان با اشاره به اینکه تقاطع نوآوری اشتغالزایی با استفاده از توانمندی طلاب را به معرض نمایش گذاشته است، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت‌های دانش های پایه و دغدغه‌ها، دانش، نگرش و توانمندی‌های طلاب یک ایده تبدیل به محصول فرهنگی شده و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه تقاطع نوآوری پدید آمده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ایده‌هایی که تبدیل به محصول فرهنگی شده اند می‌توانند مخارج خود را تأمین کنند و تاب آور باشند و در ادامه بدون وابستگی به حمایت‌های دستگاه‌ها و ارگانها به صورت مستقل مشغول به فعالیت باشند. ایده ها باید در یک فرآیندی حمایت شده تا رشد بکنند و پس از اینکه رشد کردند تبدیل به یک محصول شده و عرضه بشوند.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار کرد: در دفتر تبلیغات اسلامی تلاش کرده‌ایم تا این ایده ها و محصولات را مورد حمایت مادی و معنوی مورد نیاز آنها قرار بدهیم تا طلاب و افراد فرهیختگه و متصصیان عرصه فرهنگی که دغدغه دینی دارند از این حمایت‌ها استفاده کنند.

حجت الاسلام احمدیان ادامه داد: حمایت‌های ما دو دسته است، حمایت‌های فکری نظیر پرورش ایده و کمک کردن به اینکه ایده در فرآیندی صحیح و منطقی با استفاده از کارشناسان و منتورهای توانمند که به عنوان راهنما فعالیت دارند تبدیل به محصول بشود.

هدف دفتر تبلیغات اسلامی پایداری شرکت های خلاق است

وی ارائه تجهیزات، مکان، معرفی به دستگاه‌ها و برگزاری نمایشگاه‌ها را از دیگر حمایت‌های دفتر تبلیغات اسلامی از شرکت‌های خلاق عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه نوعی حمایت از این گروه‌ها است، در همین عرصه که گروه ‌های موفق محصولات خود را عرضه کرده و سعی می‌کنند که برای ایده خود مخاطب و مشتری مناسبی را پیدا کنند و هدف ما حمایت از پایداری و تاب آوری این شرکت‌ها است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان انگیزه بخشی به مجموعه های فرهنگی را از دیگر اهداف ارائه فعالیت‌های شرکت‌های خلاق در تقاطع نوآوری و نمایشگاه روایت تبلیغ برشمرد و تصریح کرد: حاضر هستیم که تجربیات و دستاوردها و داشته‌های خود را به مجموعه‌های فرهنگی ارائه دهیم و سبک جدیدی از فعالیت‌های فرهنگی را با عنوان فعالیت‌های خلاق و نوآورانه پیگیری کنیم./1304/

 

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات