۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵
کد خبر: ۷۱۶۷۳۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

ایثار، اخلاص و استقامت شهدا باید سرلوحه همه امور باشد

ایثار، اخلاص و استقامت شهدا باید سرلوحه همه امور باشد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتراز شهادت نیست، گفت: ایثار، اخلاص و استقامت شهدا باید سرلوحه همه امور باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی عصر جمعه در اختتامیه نمایشگاه به روایت هنر که در فرهنگسرای مهر کاشان برگزار شد، گفت: انتخاب تصویر شهدا و به تصویر کشیدن تصاویر شهدا توسط هنرمندان کاری ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی افزود: به تصویر کشیدن تصاویر شهدا در قالب هنر برای هنرمندانی که تصاویر شهدا را این نمایشگاه در قالب هنر ارائه کردند قطعا بدون اجر و مزد و دستاورد نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: ایثار، اخلاص و استقامت شهدا باید سرلوحه همه امور باشد و به آن عمل کنیم.

حجت الاسلام سید حسین موسوی پدر شهید سید ثاراالله موسوی شهید مدافع حرم نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه معنوی کاشان و عنایت رهبر معظم انقلاب به این شهرستان، گفت: شهرستان کاشان تنها شهرستان خارج از مرکز استان است که از نعمت وجود نماینده و سفیر ولایت برخوردار است.

وی افزود: مردم و مسؤولان شهرستان کاشان باید قدردان نعمت نماینده ولی فقیه در کاشان باشند و وجود سفیر ولایت در کاشان نعمت بزرگی برای کاشان است.

لازم به ذکر است، مراسم اختتامیه نمایشگاه «به روایت هنر» به مناسبت روز شهدای مدافع حرم با نمایش ۳۴ اثر نقاشی سیاه قلم از هنرمندان جوان کاشانی با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان با تجلیل از هنرمندان و اهدای آثار به خانواده شهدای کاشانی مدافع حرم و مدافع وطن و اجرای نوای عاشورایی و قطعه لاله‌های زینبی از سوی گروه سرود مهر ولایت در سالن مهرگان فرهنگسرای مهر برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات