۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۷۱۶۷۴۵
آیت الله دری نجف آبادی مطرح کرد؛

بیانیه موسوی، نمونه بارز از عقده‌گشایی علیه انقلاب و شهدای مدافع حرم

بیانیه موسوی، نمونه بارز از عقده‌گشایی علیه انقلاب و شهدای مدافع حرم
امام جمعه اراک تأکید کرد که بیانیه یکی از سران فتنه نمونه بارز از عقده‌گشایی علیه انقلاب و شهدای مدافع حرم است.

به گزارش خبرگزاری رسا در مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نمازجمعه اراک در مصلی بیت المقدس ان شهرستان با محکوم کردن بیانیه شرم‌آور یکی از سران فتنه ۸۸ اظهار داشت: سران فتنه سال ۸۸ با دروغ تقلب ملت را آزرده خاطر و کام ملت ایران را تلخ کردند و با اردوکشی‌های خیابانی و راه انداختن اغتشاشات کشور را به لبه پرتگاه بردند و جرم آن‌ها نابخشودنی است و پس از گذشت دوازده سال، فتنه گران به جای معذرت‌خواهی از ملت و نظام اسلامی با انتشار بیانیه‌هایی شرم آور می‌خواهند بگویند ما هم هستیم و با عقده گشایی علیه مدافعان حرم و در راس آن‌ها شهید همدانی و شهید سلیمانی به دنبال نادیده گرفتن فداکاری ومجاهدت‌های این عزیزان هستند.

وی افزود: رفتار فتنه‌گران به دور از اخلاق، وجدان و انسانیت بوده و آب به آسیاب دشمن ریختن، رژیم صهیونیستی را شاد کردن و رفتار آن‌ها قابل بخشش نیست و البته فتنه گران در سال ۸۸ هم جایگاهی در بین ملت نداشتند و امروز هم با این رفتار‌ها گناهان خود را بیشتر خواهند کرد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به جنایات آل سعود در همراهی با رژیم صهیونیستی گفت: رژیم جنایت‌پیشه صهیونیستی تهدیدی بزرگ برای دنیای اسلام است و آل سعود به نام خادمین حرم بزرگترین خیانت را به جهان اسلام و مسلمانان روا می‌دارد که باید دست از حمایت از رژیم صهیونیستی برداشته و در مورد جان زائرین و انسان‌ها سهل انگاری نکند.

وی عنوان کرد: جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین ظلم بزرگ این رژیم غاصب و کودک کش است و مدعیان نیل تا فرات امروز خودشان را در دیوار‌های بتنی محصور کرده اند و به برکت جبهه مقاومت و تفکر انقلاب اسلامی نابودی اسرائیل قطعی بوده و نباید فراموش کرد دین اسلام دین کرامت، عدالت، آزادی خواهی و حمایت از مظلومین است و با هرگونه ظلم و ستم علیه مظلومین مخالف است، بنابراین جبهه استکبار به سردمداری غرب روز به روز ضعیف‌تر و ناتوان‌تر شده و از درون دچار بی ثباتی شده است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به پاسخ مقام معظم رهبری به نامه دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ملت شجاع و غیور فلسطین با مقاومت‌های خود سیاست‌های آمریکایی رژیم صهیونیستی را خنثی کرده و جبهه مقاومت امروز در هر بخشی می‌تواند بینی دشمنان را به خاک و خون بکشاند و دشمنان باید از اقتدار جبهه مقاومت اسلامی درس عبرت بگیرند.

وی افزود: ملت ایران تا آزادی قدس شریف در کنار مردم مظلوم فلسطین است و تمام قد مقابل جبهه استکبار و حامیان صهیونیستی آن‌ها ایستادگی خواهد کرد و جبهه مقاومت که یادگار حضرت امام (ره) و شهید سلیمانی است با افتخار از ملت‌های مظلوم دفاع می‌کند، قدس متعلق به همه مسلمانان جهان است و جبهه مقاومت از یادگاران امام راحل و شهید سلیمانی است.

امام جمعه اراک با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره خیام با همکاری روسیه گفت: همکاری و تعامل با سایر کشور‌ها برای رسیدن و دستیابی به تکنولوژی‌های برتر در دستور کار جمهوری اسلامی است و کار پسندیده‌ای است چراکه غربی‌ها و در راس آن‌ها آمریکا با تحریم‌های ظالمانه به دنبال محدودیت برای ایران هستند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: همکاری و استفاده از تکنولوژی باید مورد توجه قرار گیرد و ما باید از فناوری کشور‌هایی که پنجاه سال از ما جلوتر هستند استفاده کنیم و توانیم در مسیر رشد علمی کشور موفق و سربلند حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به فرارسیدن روز خبرنگار و ۱۷ مردادماه گفت: وظیفه خطیر و حساس خبرنگاری و اطلاع رسانی، در توسعه فرهنگی جامعه و بسترسازی پیشرفت همه جانبه نقشی ارزشمند و بی بدیل دارد.

وی عنوان کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران با دلسوزی، تعهد، وظیفه شناسی و مجاهدت حماسه‌ها را تبیین و روایت می‌کنند و مجاهدت‌های این عزیزان همواره قابل تقدیر است.

ارسال نظرات